بیم و امیدهای خوزستانی ها و روایت دولت از حال و آینده هورالعظیم

( خواسته ما) مسالمت آمیز است؛ …. ما آب می خواهیم؛ آب برای زمین هایمان می خواهیم…؛ این جملات بخشی از مطالبات زن خوزستانی است که از تشنگی مستاصل شده و از مسئولان کمک می طلبد.  ... “بیم و امیدهای خوزستانی ها و روایت دولت از حال و آینده هورالعظیم”

Continue Reading ←

درخواست ایتالیا از اروپا برای کمک به مهار آتش سوزی های جنگلی

مقامات ایتالیا از کشورهای اروپایی برای مقابله با آتش سوزی های جنگلی در این کشور درخواست کمک کردند.  ... “درخواست ایتالیا از اروپا برای کمک به مهار آتش سوزی های جنگلی”

Continue Reading ←

جهانگیری: بیش از هر زمانی باید به حفظ و صیانت از جنگل‌های زاگرس اهتمام ورزیم

دومین نشست کمیته ملی راهبری حمایت از جنگل‌های زاگرس صبح امروز(دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.  ... “جهانگیری: بیش از هر زمانی باید به حفظ و صیانت از جنگل‌های زاگرس اهتمام ورزیم”

Continue Reading ←

وزش باد خیلی شدید در شرق کشور/ وقوع رگبار در ۱۳ استان

سازمان هواشناسی با صدور هشدارهای زرد و نارنجی رنگ نسبت به نفوذ سامانه بارشی، وقوع رگبار باران و رعدوبرق، وزش باد شدید، افزایش فعالیت بادهای ۱۲۰ روزه و وقوع طوفان شن خبر داد.  ... “وزش باد خیلی شدید در شرق کشور/ وقوع رگبار در ۱۳ استان”

Continue Reading ←

۷۴ هزار هکتار از بیابان‌های استان تهران در شرایط بحرانی فرسایش بادی

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران با بیان اینکه مساحت بیابان‌های استان تهران کم و حدود ۱۰۵ هزار هکتار است، گفت: ۷۴ هزار هکتار از این اراضی در شرایط بحرانی فرسایش بادی هستند.  ... “۷۴ هزار هکتار از بیابان‌های استان تهران در شرایط بحرانی فرسایش بادی”

Continue Reading ←

کاهش نسبی دمای تهران/ کیفیت هوای ‌پایتخت در محدوده قابل قبول

روند کاهش نسبی دما در استان تهران و افزایش نسبی برخی آلاینده‌ها در نواحی ‌پرتردد ‌پایتخت طی امروز (۴ مرداد ماه) و کاهش غلظت این آلاینده‌ها همزمان با افزایش تدریجی تندی باد تا اواخر وقت ‌پیش‌بینی می‌شود.  ... “کاهش نسبی دمای تهران/ کیفیت هوای ‌پایتخت در محدوده قابل قبول”

Continue Reading ←

ورود سامانه بارشی جدید/ کاهش ۴ تا ۱۲ درجه‌ای دمای هوای کشور

مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش ‌پراکنده در برخی استان‌های کشور، از کاهش دمای هوای کشور از چهارشنبه (۶ مرداد) خبر داد.  ... “ورود سامانه بارشی جدید/ کاهش ۴ تا ۱۲ درجه‌ای دمای هوای کشور”

Continue Reading ←