پیش‌بینی وقوع طوفان شن در سه استان/افزایش ارتفاع موج در دریای خزر و خلیج فارس

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ آورده است: وقوع طوفان شن در سه استان از عصر امروز (۳ مردادماه) تا اواخر وقت پنج‌شنبه (۷ مردادماه) و افزایش ارتفاع موج در دریای خزر و خلیج فارس پیش‌بینی می‌شود.  ... “پیش‌بینی وقوع طوفان شن در سه استان/افزایش ارتفاع موج در دریای خزر و خلیج فارس”

Continue Reading ←

ابتکار: سازمان محیط زیست هیچگاه مجوز ساخت سد گتوند را صادر نکرد

با توجه به تشدید خشکسالی در خوزستان و اعتراض به کم‌آبی در این استان اظهارنظرهایی درباره نقش سد گتوند در این وضعیت مطرح شد که با واکنش رییس سابق سازمان محیط زیست روبرو شد و او گفت: هیچگاه سازمان حفاظت محیط زیست مجوز ساخت سد را صادر نکرد.  ... “ابتکار: سازمان محیط زیست هیچگاه مجوز ساخت سد گتوند را صادر نکرد”

Continue Reading ←

تاثیر درختان بر رشد و تکامل مغز کودکان

گفته می‌شود که با رشد و تکامل کودکان، نورون‌های مغز کودکان مانند درختان منشعب می‌شود. قرار گرفتن در اطراف شاخ و برگ‌های مشابه در واقع می‌تواند به این روند کمک کند.  ... “تاثیر درختان بر رشد و تکامل مغز کودکان”

Continue Reading ←

آسمان صاف استان تهران/افزایش غلظت آلاینده ازن در هوای پایتخت

آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد برای استان تهران و افزایش غلظت آلاینده ازن طی امروز (۳ مرداد) در برخی مناطق پایتخت به‌ویژه در ساعات بعدازظهر پیش‌بینی می‌شود.  ... “آسمان صاف استان تهران/افزایش غلظت آلاینده ازن در هوای پایتخت”

Continue Reading ←

بارش پراکنده در برخی نقاط کشور / روند کاهشی دمای هوا از چهارشنبه

مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش پراکنده و احتمال وقوع رعد و برق در برخی مناطق کشور خبر داد.  ... “بارش پراکنده در برخی نقاط کشور / روند کاهشی دمای هوا از چهارشنبه”

Continue Reading ←

آخرین وضعیت مرکز نگهداری حیات وحش صفادشت

با گذشت بیش از دو ماه از شکایت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملارد از مرکز نگهداری حیات وحش صفادشت بابت آزار حیوانات، مرگ گورخرها و تلفات پیشین گونه‌های حیات وحش در این مرکز، رییس اداره نظارت بر امور حیات وحش استان تهران گفت: هنوز قاضی این ‌پرونده نتیجه‌ بررسی‌ها را به ما اعلام نکرده است.  ... “آخرین وضعیت مرکز نگهداری حیات وحش صفادشت”

Continue Reading ←

آخرین وضعیت باغ وحش صفادشت

با گذشت بیش از دو ماه از شکایت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملارد از مرکز نگهداری حیات وحش صفادشت بابت آزار حیوانات، مرگ گورخرها و تلفات پیشین گونه‌های حیات وحش در این مرکز، رییس اداره نظارت بر امور حیات وحش استان تهران گفت: هنوز قاضی این ‌پرونده نتیجه‌ بررسی‌ها را به ما اعلام نکرده است.  ... “آخرین وضعیت باغ وحش صفادشت”

Continue Reading ←