هشدار هواشناسی نسبت به فعالیت دو سامانه بارشی در کشور/ کوهنوردان احتیاط کنند

سازمان هواشناسی نسبت به فعالیت دو سامانه بارشی در کشور و احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها هشدار داد.  ... “هشدار هواشناسی نسبت به فعالیت دو سامانه بارشی در کشور/ کوهنوردان احتیاط کنند”

Continue Reading ←

ویدئو / آب مشترکان پرمصرف تهرانی قطع می‌شود

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران: بر اساس اخطارهای قبلی آب مشترکان پرمصرف تهرانی از فردا (۹ مردادماه) روزی دو تا پنج ساعت قطع می‌شود. بر اساس این اعلام: شروع قطع آب مشترکان پرمصرف، از مناطق شمالی تهران آغاز می‌شود. از ابتدای تیرماه برای ۲۰۰ هزار مشترک بدمصرف و پرمصرف تهرانی اخطار پیامکی و مکتوب صادر شده است. مشترکانی که میزان مصرف خود را کاهش ندادند مشمول این طرح می شوند.  ... “ویدئو / آب مشترکان پرمصرف تهرانی قطع می‌شود”

Continue Reading ←

حفاظت از جنگل‌ها نیازمند همکاری تمام دستگاه‌هاست

در ایران هشتم مرداد ماه را به نام روز «جنگل رمز حیات» نامیده‌اند تا نقشی که درختان در تامین آب، هوا و امنیت غذایی، ایفا می‌کنند مورد توجه قرار گیرد. یک متخصص جنگل‌ها ضمن اشاره به کاهش سطح جنگل‌های ایران طی سال‌های اخیر، بر ضرورت همکاری تمام دستگاه‌ها در زمینه حفاظت از جنگل‌های کشور تاکید کرد.  ... “حفاظت از جنگل‌ها نیازمند همکاری تمام دستگاه‌هاست”

Continue Reading ←

خیزش گرد و خاک و آلودگی هوای شهر قم

صبح امروز جمعه 8 مرداد، شاخص و کیفیت هوای شهر قم به علت وجود آلاینده ها و خیزش گرد و خاک به عدد 367 رسید که وضعیت خطرناک را از سوی سازمان حفاظت محیط زیست صادر کرد. در این شرایط افراد مبتلا به بیماری های قلبی و ریوی، سالمندان، کودکان، مبتلایان به آسم باید از حضور طولانی مدت در فضای شهری جدا خودداری کنند.  ... “خیزش گرد و خاک و آلودگی هوای شهر قم”

Continue Reading ←

احتمال بارش در سطح استان تهران/ کاهش کیفیت هوای پایتخت طی امروز

همزمان با کاهش کیفیت هوای پایتخت طی امروز (۸ مرداد)، احتمال بارش در سطح استان تهران نیز در ساعات عصر و شب مورد انتظار است.  ... “احتمال بارش در سطح استان تهران/ کاهش کیفیت هوای پایتخت طی امروز”

Continue Reading ←

تداوم رگبار و رعدوبرق در برخی نقاط کشور تا چهار روز آینده

مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به رگبار و رعدو برق در ۱۱ استان کشور طی امروز (۸ مرداد) از تداوم این شرایط جوی تا سه‌شنبه (۱۲ مرداد) و وزش باد شدید در نوار شرقی کشور خبر داد.  ... “تداوم رگبار و رعدوبرق در برخی نقاط کشور تا چهار روز آینده”

Continue Reading ←

اقدامات “شهرداری و آبفا” برای حل مشکل فاضلاب منطقه ۲۲ کافی نیست

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران ضمن اشاره به اقدامات انجام شده از سوی شهرداری برای حل مشکل تصفیه فاضلاب منطقه ۲۲، آن‌ها را ناکافی دانست و تاکید کرد: این موضوع باید جزو اولویت‌های اصلی شرکت آب و فاضلاب تهران نیز باشد.  ... “اقدامات “شهرداری و آبفا” برای حل مشکل فاضلاب منطقه ۲۲ کافی نیست”

Continue Reading ←

انتقاد محیط زیست تهران از رویکرد شهرداری و «آبفا» به مشکل فاضلاب منطقه ۲۲

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران ضمن اشاره به اقدامات انجام شده از سوی شهرداری برای حل مشکل تصفیه فاضلاب منطقه ۲۲، آن‌ها را ناکافی دانست و تاکید کرد: این موضوع باید جزو اولویت‌های اصلی شرکت آب و فاضلاب تهران نیز باشد.  ... “انتقاد محیط زیست تهران از رویکرد شهرداری و «آبفا» به مشکل فاضلاب منطقه ۲۲”

Continue Reading ←