ویدئو / تداوم رگبار، وزش باد و رعد و برق در روزهای پیش رو

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ادامه‌دار بودن تغییرات آب‌وهوایی در سه روز آینده در اکثر نقاط کشور خبر داد. از بعدازظهر چهارشنبه (۳۰ تیر) رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید در شهرهای مختلف و در برخی نقاط به خصوص در شهرهای جنوبی کشور، گرد و خاک همراه با کاهش دید و کیفیت هوا پیش‌بینی شده است.  ... “ویدئو / تداوم رگبار، وزش باد و رعد و برق در روزهای پیش رو”

Continue Reading ←

سرنوشت ۲۰۰ خزنده کشف شده در فرودگاه امام خمینی چه شد؟

ماه گذشته یک محموله شامل ۲۰۰ خزنده در گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) کشف شد و بنا بود ‌پس از بررسی‌های اداره حفاظت محیط زیست استان تهران درصورتی که این محموله بدون مجوز وارد کشور شده باشد به کشور مبدا بازگردانده شود اما رییس اداره نظارت بر امور حیات وحش استان تهران می‌گوید این خزندگان به محیط زیست تحویل داده نشده‌اند.  ... “سرنوشت ۲۰۰ خزنده کشف شده در فرودگاه امام خمینی چه شد؟”

Continue Reading ←

فرستاده اقلیمی آمریکا: چین باید برای جلوگیری از تغییر اقلیم کره زمین کاری انجام دهد

جان کری، فرستاده دولت آمریکا در امور اقلیمی از چین خواسته است تلاش خود برای مهار کربن را عمق و سرعت ببخشد.  ... “فرستاده اقلیمی آمریکا: چین باید برای جلوگیری از تغییر اقلیم کره زمین کاری انجام دهد”

Continue Reading ←

بارندگی بی‌سابقه در مرکز چین هزاران نفر را آواره کرد

بارندگی بسیار شدید باعث جاری شدن سیل در بخش هایی از مرکز چین شده، مردم را وادار به ترک خانه ها کرده و جاده ها و ایستگاه های حمل و نقل را زیر آب برده است.  ... “بارندگی بی‌سابقه در مرکز چین هزاران نفر را آواره کرد”

Continue Reading ←

تداوم رگبار باران و وزش باد در اکثر نقاط کشور طی ۳ روز آتی

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تداوم رگبار و وزش باد طی سه روز آتی در اکثر نقاط کشور خبر داد.  ... “تداوم رگبار باران و وزش باد در اکثر نقاط کشور طی ۳ روز آتی”

Continue Reading ←

ویدئو / باغداران قطب آلبالو، محروم از سود منصفانه

شهرستان ملایر با سهم ۶۸۰ هکتاری از ۱۵۰۰ هکتار سطح زیر کشت آلبالو در استان همدان، به عنوان قطب تولید آلبالو شناخته می‌شود. هر سال از نیمه تیر تا نیمه مرداد حدود ۴۶۰۰ تن آلبالو از باغات شهرستان ملایر برداشت و به استان‌های مختلفی از جمله تهران ارسال می‌شود. بخش زند به عنوان یکی از توابع شهرستان ملایر، به شهر آلبالو و گیلاس شهرت دارد و بیشتر اهالی ۵۲ روستای این بخش، به کشت آلبالو مشغولند. مثل دیگر محصولات کشاورزی، سود این محصول هم به جیب دلالانی می‌رود که پس از خرید آلبالو از باغداران، آن را به چهار برابر قیمت می‌فروشند..  ... “ویدئو / باغداران قطب آلبالو، محروم از سود منصفانه”

Continue Reading ←

ماموریت مرگبار خبرنگاران/ پیگیری‌ها ادامه دارد

حدود یک ماه از واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست می‌گذرد؛ حادثه‌ای که ناباورانه به از دست دادن مهشاد کریمی -خبرنگار ایسنا- و ریحانه یاسینی -خبرنگار ایرنا- و مصدومیت حدود ۲۰ خبرنگار و عکاس انجامید اما متاسفانه مقصران حادثه به‌ویژه ستاد احیای دریاچه ارومیه وسازمان محیط زیست ودر راس آن عیسی کلانتری که باید ضمن عذرخواهی در محضر خداوند و خانواده عزاداران و خبرنگاران و عکاسانی که علاوه برغم از دست دادن دوستان و همسفرانشان با رنج بیماری دست و پنجه نرم می‌کنند، قصور خود را می‌پذیرفتند، نسبت به این موضوع بی‌تفاوت هستند و این بی‌تفاوتی موجب شده که رسانه‌ها مطالبات خود را از مقصران این حادثه تکرار کنند.  ... “ماموریت مرگبار خبرنگاران/ پیگیری‌ها ادامه دارد”

Continue Reading ←