راهکاری برای خنک‌کردن ساختمان در روزهای گرم

هر ساله گرما جان هزاران نفر را می‌گیرد و محققان مرگ بیش از یک میلیون نفر را در اثر گرما تا قرن آینده پیش‌بینی کرده‌اند.  ... “راهکاری برای خنک‌کردن ساختمان در روزهای گرم”

Continue Reading ←

کاهش نسبی دمای تهران/ کاهش کیفیت هوای ‌پایتخت طی امروز

کاهش نسبی دما در سطح استان تهران همچنین برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در مناطق ‌پرتردد ‌پایتخت طی امروز (۱۷ تیر ماه) ‌پیش‌بینی می‌شود.  ... “کاهش نسبی دمای تهران/ کاهش کیفیت هوای ‌پایتخت طی امروز”

Continue Reading ←

رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید دربیش از ۹ استان‌/کاهش دمای هوا در برخی مناطق

مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به کاهش ۵ تا ۸ درجه دما در نوار شمالی کشور، از رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و احتمال خیزش گردوخاک در برخی مناطق کشور خبر داد.  ... “رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید دربیش از ۹ استان‌/کاهش دمای هوا در برخی مناطق”

Continue Reading ←

قانونی که عدم اجرایش بلای جان مردم در جاده‌ها شده است

به‌منظور کاهش آلودگی هوا و اثرات ناشی از آن «قانون هوای پاک» پس از تصویب مجلس در ۲۵ تیرماه ۱۳۹۶ در ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ از سوی شورای نگهبان تایید و مردادماه همان سال از سوی رئیس جمهوری برای اجرا ابلاغ شد. در بسیاری از مواد این قانون به خودروهای فرسوده و از رده خارج کردن خودروهای اسقاطی اشاره شده است که طی چند سال اخیر نیز به‌عنوان دلایل اصلی وقوع تصادفات جاده‌ای عنوان می‌شود.  ... “قانونی که عدم اجرایش بلای جان مردم در جاده‌ها شده است”

Continue Reading ←