ویدئو / مرگ ده‌ها نفر در کانادا بر اثر موج گرمای بی‌سابقه

موج گرمای بی‌سابقه و رکوردشکنی‌ افزایش دمای هوا در کانادا، منجر به مرگ ده‌ها نفر از مردم این کشور شده است. از روز جمعه مرگ بیش از ۱۳۰ نفر بر اثر موج گرما گزارش شده که اغلب آنها سالمندان و افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای بوده‌اند. روز سه‌شنبه افزایش دمای هوا در کانادا رکوردشکنی کرد و مردم استان «بریتیش کلمبیا» دمای حدود ۵۰ درجۀ سانتی‌گراد را تجربه کردند.  ... “ویدئو / مرگ ده‌ها نفر در کانادا بر اثر موج گرمای بی‌سابقه”

Continue Reading ←

ویدئو / مرگ دهها نفر در کانادا بر اثر موج گرمای بی سابقه

موج گرمای بی‌سابقه و رکوردشکنی‌ افزایش دمای هوا در کانادا، منجر به مرگ دهها نفر از مردم این کشور شده است. از روز جمعه مرگ بیش از ۱۳۰ نفر بر اثر موج گرما گزارش شده که اغلب آنها سالمندان و افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای بوده‌اند. روز سه‌شنبه افزایش دمای هوا در کانادا رکوردشکنی کرد و مردم استان «بریتیش کلمبیا» دمای حدود ۵۰ درجۀ سانتی گراد را تجربه کردند.  ... “ویدئو / مرگ دهها نفر در کانادا بر اثر موج گرمای بی سابقه”

Continue Reading ←

تجمع صنفی اهالی رسانه در پی حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران

تعدادی از اهالی رسانه، چهارشنبه ۹ تیرماه با حضور در مقابل ساختمان سازمان حفاظت محیط زیست، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره دو خبرنگار ایسنا و ایرنا، اعتراض خود را نسبت به حادثه پیش‌آمده ابراز و مطالبات خود را مطرح کردند.  ... “تجمع صنفی اهالی رسانه در پی حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران”

Continue Reading ←

تجمع صنفی خبرنگاران، مقابل سازمان حفاظت محیط زیست

جمعی از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای صبح چهارشنبه (۹ تیر ماه) در مقابل ساختمان سازمان حفاظت محیط زیست تجمع صنفی برگزار کردند.  ... “تجمع صنفی خبرنگاران، مقابل سازمان حفاظت محیط زیست”

Continue Reading ←

افزایش سطح آب دریاها، زندگی بیش از ۴۱۰ میلیون نفر را در جهان تهدید خواهد کرد

کارشناسان پیش بینی کرده اند که زندگی بیش از ۴۱۰ میلیون نفر در جهان به دلیل بالا آمدن سطح آب دریاها با خطر جدی مواجه خواهد شد.  ... “افزایش سطح آب دریاها، زندگی بیش از ۴۱۰ میلیون نفر را در جهان تهدید خواهد کرد”

Continue Reading ←

طعنه مجری تلویزیون به کلانتری + ویدئو

برنامه «صبح بخیر ایران» شبکه اول سیما صبح امروز با پرداختن به جزئیات سانحه اتوبوس خبرنگاران و درگذشت دو خبرنگار ایرنا و ایسنا، به رویکرد عیسی کلانتری در پی این اتفاق، واکنش نشان داد.  ... “طعنه مجری تلویزیون به کلانتری + ویدئو”

Continue Reading ←

برای تسکین آلام مردم به مدیریت‌های غیر مسئولانه پایان دهید

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به حادثه دلخراش اتوبوس خبرنگاران در ارومیه و انتقاد از رفتار نامتعارف برخی مسوولان در پی این حادثه از رییس جمهور خواست که برای تسکین آلام مردم هم که شده به مدیریت‌های غیر مسئولانه پایان دهد.  ... “برای تسکین آلام مردم به مدیریت‌های غیر مسئولانه پایان دهید”

Continue Reading ←