پادکست / از تاخت و تاز دلتا تا اعتراضات خوزستان

در سی و ششمین قسمت از پادکست رادیو ایسنا مطابق معمول در ابتدا درمورد آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در ایران سخن گفته‌ایم و در ادامه وضعیت این روزهای مشکلات و اعتراضات در خوزستان را مرور کرده‌ایم و در پایان هم به آغاز بازی‌های المپیک تابستانی توکیو ۲۰۲۰ اشاره کوتاهی داشته‌ایم.  ... “پادکست / از تاخت و تاز دلتا تا اعتراضات خوزستان”

Continue Reading ←

احتمال وقوع طوفان شن در ۱۰ استان/ از تردد غیرضروری خودداری کنید

سازمان هواشناسی نسبت به وزش باد شدید و احتمال وقوع طوفان شن در ۱۰ استان هشدار داد و از مردم خواست از تردد غیرضروری در این استان‌ها خودداری کنند.  ... “احتمال وقوع طوفان شن در ۱۰ استان/ از تردد غیرضروری خودداری کنید”

Continue Reading ←

«ازن» طی تیر ماه ۱۰ روز هوای تهران را آلوده کرد

اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نشان می‌دهد که کیفیت هوای تهران در نخستین ماه تابستان امسال ۱۴ روز در شرایط آلوده بود و در این میان آلاینده «ازن» ۱۰ روز هوای تهران را در شرایط ناسالم قرار داد.  ... “«ازن» طی تیر ماه ۱۰ روز هوای تهران را آلوده کرد”

Continue Reading ←

افزایش دمای تهران تا فردا/ افزایش غلظت آلاینده ازن در هوای پایتخت

آسمان صاف تا نیمه ابری و افزایش تدریجی دمای هوا در استان تهران همچنین بالارفتن غلظت آلاینده ازن در هوای پایتخت و برقراری هوای ناسالم برای گروه‌های حساس در برخی مناطق پرتردد طی امروز(اول مردادماه ) پیش‌بینی می‌شود.  ... “افزایش دمای تهران تا فردا/ افزایش غلظت آلاینده ازن در هوای پایتخت”

Continue Reading ←

رگبار پراکنده در شمال و جنوب کشور

مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: امروز(اول مرداد) در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در برخی نقاط استان‌های هرمزگان، فارس، شمال بوشهر، جنوب کرمان، گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، شمال آذربایجان غربی رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد.  ... “رگبار پراکنده در شمال و جنوب کشور”

Continue Reading ←

انتقاد یک کارشناس حوزه آب از مسدود شدن سایت اطلاعات و آمار سدهای کشور

این روزها که بسیاری از استان‌های کشور از جمله خوزستان، چهارمحال و بختیاری و سیستان و بلوچستان با تنش آبی روبه‌رو هستند، نقش سدسازی‌های بی‌رویه و اجرای طرح‌های انتقال آب در به وجود آمدن وضع موجود بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. در این شرایط یک کارشناس حوزه آب از مسدود شدن بخش اطلاعات مربوط به سدهای کشور در وبسایت شرکت مدیریت منابع آب ایران خبر داده و نسبت به از دسترس خارج شدن این اطلاعات انتقاد کرده است.  ... “انتقاد یک کارشناس حوزه آب از مسدود شدن سایت اطلاعات و آمار سدهای کشور”

Continue Reading ←