افزایش خروجی آب سد زاینده رود

خروجی سد زاینده رود از عصر روز جمعه، یازدهم تیرماه برای آبیاری باغات غرب اصفهان افزایش یافت. افزایش خروجی آب سد زاینده رود بر اساس مصوبات کارگروه سازگاری با کم آبی صورت گرفته است تا با ورود این مقدار آب، از خشک شدن درختان باغات غرب استان جلوگیری شود. آب رها شده از این سد تا محدوده کانال نکوآباد در شهرستان مبارکه جریان دارد ودر آنجا متوقف میشود و زاینده‌ رود در شهر اصفهان جریان پیدا نمی‌کند‎.‎  ... “افزایش خروجی آب سد زاینده رود”

Continue Reading ←

ویدئو / افزایش خروجی آب سد زاینده رود برای آبیاری باغات

خروجی سد زاینده رود از عصر روز جمعه، یازدهم تیرماه برای آبیاری باغات غرب اصفهان افزایش یافت. افزایش خروجی آب سد زاینده رود بر اساس مصوبات کارگروه سازگاری با کم آبی صورت گرفته است تا با ورود این مقدار آب، از خشک شدن درختان باغات غرب استان جلوگیری شود.  ... “ویدئو / افزایش خروجی آب سد زاینده رود برای آبیاری باغات”

Continue Reading ←

پادکست / از واکسنی که نیست تا داغی که همیشه هست

در قسمت سی و سوم پادکست رادیو ایسنا درباره وضعیت این روزهای کرونا که در ایران به موج پنجم رسیده و با شیوع گونه دلتای ویروس کرونا همراه شده و همچنین اوضاع پرانتقاد واکسیناسیون کووید-۱۹ در کشورمان صحبت می‌کنیم و در ادامه، به داغ‌هایی اشاره خواهیم کرد که هر از گاهی در دل جاده‌های این کشور تازه می‌شوند و در یک هفته اخیر دو مورد بسیار تلخ آن را تجربه کردیم.  ... “پادکست / از واکسنی که نیست تا داغی که همیشه هست”

Continue Reading ←

تخلیه شهرکی با گرمای ۴۹.۵ درجه سانتیگراد در کانادا

در پی محاصره بسیاری از ساختمان‌های منطقه‌ای در یک آتش‌سوزی خودبه‌خودی بزرگ، برای شهرکی در ایالت بریتیش کلمبیای کانادا که دمای آن اخیرا به ۴۹.۵ درجه سانتی‌گراد رسیده، دستور تخلیه صادر شده است.  ... “تخلیه شهرکی با گرمای ۴۹.۵ درجه سانتیگراد در کانادا”

Continue Reading ←

افزایش ابر و رگبار باران در برخی استانهای کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی دو روز آینده در برخی مناطق استان‌های آذربایجان شرقی و شمال آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و در ارتفاعات استان‌های زنجان، قزوین، البرز و سمنان و تهران به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد.  ... “افزایش ابر و رگبار باران در برخی استانهای کشور”

Continue Reading ←

شناسایی ایده‌ها و نیازمندی‌های فضاپایه دریایی در رویدادی تقاضامحور

نشست تقاضامحور فناوری‌های فضاپایه در حوزه دریا با حضور مدیران و نمایندگان سازمان‌ها در تاریخ ۲۹ تیرماه جاری در سالن شیخ بهایی صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار خواهد شد.  ... “شناسایی ایده‌ها و نیازمندی‌های فضاپایه دریایی در رویدادی تقاضامحور”

Continue Reading ←