ویدئو / نخل‌های شادگان تشنه‌اند

خشکسالی و کم‌آبی که در خوزستان به مرز بحران رسیده، به نخلستان‌های شادگان نیز رحم نکرده و آن‌ها را رو به نابودی کشانده است. اهالی روستاهای این شهرستان نگران وضعیت موجود هستند و آینده‌ نامعلومی را پیش روی خود می‌بینند. بسیاری از اهالی این منطقه به دلیل بحران بی‌آبی و تلف شدن دام‌های خود، کوچ کرده‌اند.  ... “ویدئو / نخل‌های شادگان تشنه‌اند”

Continue Reading ←

افزایش ارتفاع موج در دریای خزر/ از شنا در فراساحل خودداری شود

سازمان هواشناسی با صدور هشداری نسبت به افزایش ارتفاع موج در سواحل و فراساحل دریای خزر و احتمال غرق شدن شناگران و قایق‌های کوچک خبر داد.  ... “افزایش ارتفاع موج در دریای خزر/ از شنا در فراساحل خودداری شود”

Continue Reading ←

پیام رییس سازمان جنگل‌ها به مناسبت روز جنگلبان

معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در پیامی به مناسبت روزجهانی جنگلبان خطاب به جنگلبانان و حافظان منابع طبیعی کشور آورده است: گر هوایی هست برای نفس کشیدن و اگر خاکی هست که درخت را در آغوش بفشارد و از رها شدن آن جلوگیری کند، به خاطر قدرت دستان جنگلبان است.  ... “پیام رییس سازمان جنگل‌ها به مناسبت روز جنگلبان”

Continue Reading ←

تشنگی نخل‌های شادگان

خشکسالی و تنش آبی همچون بسیاری از نقاط خوزستان، به نخلستان‌های شادگان نیز زده است و آن‌ها را رو به نابودی برده است. اهالی روستاهای این شهرستان بسیار نگران وضعیت موجود هستند و آینده‌ نامعلومی را برای خود پیش‌بینی می‌کنند. بسیاری از اهالی به دلیل بحران آب و تلف شدن دام‌های خود، کوچ کرده‌اند.  ... “تشنگی نخل‌های شادگان”

Continue Reading ←

لَه‌لَه تشنگی نخل‌های شادگان

خشکسالی و تنش آبی همچون بسیاری از نقاط خوزستان، به نخلستان‌های شادگان نیز زده است و آن‌ها را رو به نابودی برده است. اهالی روستاهای این شهرستان بسیار نگران وضعیت موجود هستند و آینده‌ نامعلومی را برای خود پیش‌بینی می‌کنند. بسیاری از اهالی به دلیل بحران آب و تلف شدن دام‌های خود، کوچ کرده‌اند.  ... “لَه‌لَه تشنگی نخل‌های شادگان”

Continue Reading ←

ذرات کمتر از ۲.۵ میکرون کوتاه نمی‌آیند/اراک و شازند همچنان ناسالم

رییس مرکز پایش و کنترل کیفیت هوای کلانشهر اراک گفت: به دلیل وجود ذرات کمتر از ۲.۵ میکرون، هوای اراک و شازند مجددا در شرایط ناسالم قرار گرفته است.  ... “ذرات کمتر از ۲.۵ میکرون کوتاه نمی‌آیند/اراک و شازند همچنان ناسالم”

Continue Reading ←

کاهش زاد و ولد حیات وحش خوزستان در خشکسالی امسال

رئیس اداره حیات وحش اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: خشکسالی، زاد و ولد حیات وحش را در استان خوزستان کاهش داده و موجب مهاجرت حیات وحش به نقاط دارای آب و هوای بهتر شده است.  ... “کاهش زاد و ولد حیات وحش خوزستان در خشکسالی امسال”

Continue Reading ←

بارش ‌پراکنده در تهران/ کیفیت هوای ‌پایتخت در محدوده قابل قبول

در حالی‌که کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق ‌پایتخت طی امروز (۹ مرداد ماه) دور از انتظار نیست اما تداوم شرایط قابل قبول هوا طی روز ‌پیش‌بینی می‌شود همچنین احتمال بارش ‌پراکنده طی ساعات عصر و شب در سطح استان تهران مورد انتظار است.  ... “بارش ‌پراکنده در تهران/ کیفیت هوای ‌پایتخت در محدوده قابل قبول”

Continue Reading ←