هشدار هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی مناطق کشور

سازمان هواشناسی با صدور هشداری از رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقتی طی امروز و فردا خبر داد.  ... “هشدار هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی مناطق کشور”

Continue Reading ←

رگبار و رعد برق در ۲۴ استان کشور طی امروز و فردا

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعد برق همراه با وزش باد شدید در ۲۴ استان کشور طی امروز و فردا (۲۴ و ۲۵ اردیبهشت) خبر داد.  ... “رگبار و رعد برق در ۲۴ استان کشور طی امروز و فردا”

Continue Reading ←

افزایش غلظت ازن در برخی مناطق تهران

بر اساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران درحال‌حاضر هوای پایتخت در شرایط قابل قبول قرار دارد اما به‌تدریج تا فردا (۲۵ اردیبهشت) بر غلظت آلاینده ازن در برخی مناطق افزوده می‌شود.  ... “افزایش غلظت ازن در برخی مناطق تهران”

Continue Reading ←

کاهش ۴۱ درصد بارش‌ها در کشور / بحران آب جدی است

رییس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی ضمن تشریح آخرین وضعیت بارش‌ها و خشکسالی در کشور گفت: در این شرایط به مسئله پایداری سرزمین توجه کنیم و بی‌مهابا از آب‌های زیرزمینی استفاده نکنیم چراکه مشکل فرونشست زمین در کشور بسیار جدی است.  ... “کاهش ۴۱ درصد بارش‌ها در کشور / بحران آب جدی است”

Continue Reading ←

جوجه فلامینگوهای بختگان تشنه نمی‌مانند

روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای فارس ضمن انتشار اطلاعیه‌ای با عنوان “جوجه فلامینگوها تشنه نمی‌مانند” از تلاش برای کمک به تداوم حیات این پرندگان مهاجر در تالاب بختگان خبر داد.  ... “جوجه فلامینگوهای بختگان تشنه نمی‌مانند”

Continue Reading ←