گزارش مرگ‌ومیر در “حیات دریایی کالیفرنیا” بر اثر آلودگی شیمیایی

شیرهای دریایی کالیفرنیا با سرعتی بی‌سابقه در اثر سرطان می‌میرند و دلیلش هم احتمالا هزاران بشکه مواد شیمیایی سمی است که ده‌ها سال پیش در اقیانوس آرام انداخته شدند.  ... “گزارش مرگ‌ومیر در “حیات دریایی کالیفرنیا” بر اثر آلودگی شیمیایی”

Continue Reading ←

هشدار مقامات سوئد: به نهنگ‌ مرده نزدیک نشوید

مقامات جزیره «اولاند» در سوئد به شهروندان و گردشگران هشدار داده‌اند به لاشه مرده نهنگی که در آب‌های ساحلی غوطه‌ور است نزدیک نشوند چرا که هر لحظه امکان انفجار و از هم پاشیدن آن وجود دارد.  ... “هشدار مقامات سوئد: به نهنگ‌ مرده نزدیک نشوید”

Continue Reading ←

رگبار و رعد و برق در غالب مناطق کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از پیش‌بینی رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق و وزش باد در برخی مناطق کشور خبر داد و گفت: یکشنبه و دوشنبه (۱۲ و ۱۳ اردیبهشت) در استانهای ساحلی خزر، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق، کاهش نسبی دما رخ خواهد داد.  ... “رگبار و رعد و برق در غالب مناطق کشور”

Continue Reading ←

امروز هوای تهران چگونه است؟

بر اساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، در صبح روز جمعه (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰) در بیشتر مناطق وضعیت قابل‌قبول برقرار خواهد بود که ناشی از ناپایداری جوی و پراکندگی آلاینده‌ها طی ساعات گذشته است.  ... “امروز هوای تهران چگونه است؟”

Continue Reading ←