یاد و صدای مهشاد کریمی در رادیو

برنامه سینمایی «پرانتز باز» که پس از ۶ سال وقفه، از شامگاه جمعه به آنتن شبکه رادیویی نمایش بازگشت، در ابتدای نخستین نوبت از دور جدید خود، به ساحت دو خبرنگار محیط زیست ایسنا و ایرنا که چند روز پیش در سانحه واژگونی اتوبوس در حوالی دریاچه ارومیه درگذشتند، ادای احترام کرد.  ... “یاد و صدای مهشاد کریمی در رادیو”

Continue Reading ←

مراسم یادبود خبرنگارهای ایسنا و ایرنا برگزار می شود

مراسم یادبود خبرنگاران ایسنا و ایرنا که در حادثه تلخ واژگونی اتوبوس جان خود را از دست دادند فردا بر سر مزارشان برگزار می شود.  ... “مراسم یادبود خبرنگارهای ایسنا و ایرنا برگزار می شود”

Continue Reading ←

همدردی با ایسنایی ها یک روز بعد از خاکسپاری مهشاد

از آغاز اعلام خبر دردناک درگذشت دو خبرنگار ایسنا و ایرنا در حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس، پیام های تسلیت و همدردی بسیاری از سوی رسانه ها، سازمان ها و اشخاص حقیقی و حقوقی به این خبرگزاری ارسال شده است که ایسنا همچون امانتی، تلاش کرده است، در انتشار هیچ پیامی کوتاهی نکند.  ... “همدردی با ایسنایی ها یک روز بعد از خاکسپاری مهشاد”

Continue Reading ←

بیانیه کارخانه “سیمان ارومیه” درباره مالکیت اتوبوس خبرنگاران محیط زیست

شرکت سیمان ارومیه با صدور بیانیه‌ای با موضوع مالکیت اتوبوس خبرنگاران محیط زیست که چهارشنبه هفته گذشته دچار سانحه و منجر به فوت دو تن از آنان شد اعلام کرد که اتوبوسی که حامل خبرنگاران عزیزمان بود و دچار آن سانحه دلخراش شد، متعلق به کارخانه سیمان ارومیه نیست.  ... “بیانیه کارخانه “سیمان ارومیه” درباره مالکیت اتوبوس خبرنگاران محیط زیست”

Continue Reading ←

می‌دانیم همکاران ریحانه و مهشاد از دنبال‌کردن خون عزیزانشان کوتاه نمی‌آیند

خانواده ریحانه یاسینی، یکی از دو خبرنگار از دست رفته در حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس خبرنگاران در نقده، با انتشار بیانیه‌ای از جامعه رسانه‌ای و فرهنگی قدردانی کردند.  ... “می‌دانیم همکاران ریحانه و مهشاد از دنبال‌کردن خون عزیزانشان کوتاه نمی‌آیند”

Continue Reading ←

تسلیت مرکز مطالعات فلسطین نهاد ریاست جمهوری در پی درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا

مرکز مطالعات فلسطین نهاد ریاست جمهوری در پیامی درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا را تسلیت گفت.  ... “تسلیت مرکز مطالعات فلسطین نهاد ریاست جمهوری در پی درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا”

Continue Reading ←

تسلیت نماینده حماس در تهران در پی درگذشت خبرنگار ایسنا

نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ( حماس) در پیامی درگذشت خبرنگار ایسنا در سانحه واژگونی اتوبوس در ارومیه را تسلیت گفت.  ... “تسلیت نماینده حماس در تهران در پی درگذشت خبرنگار ایسنا”

Continue Reading ←

در اسرع وقت دلایل واژگونی اتوبوس خبرنگاران بررسی‌شود

رئیس کمیته محیط زیست مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی درگذشت خبرنگاران محیط زیست ایسنا و ایرنا براثر واژگونی اتوبوس در پیامی این حادثه را تسلیت گفت.  ... “در اسرع وقت دلایل واژگونی اتوبوس خبرنگاران بررسی‌شود”

Continue Reading ←

«بی‌مسئولیتی سازمان محیط زیست»؛ نمکی بر زخم جان‌های رفته

داغ دخترانمان تازه است؛ از لحظه رفتنشان بیش از ۶۰ ساعت گذشته و ناباورانه در سوگ سومین روز نبودنشان نشسته‌ایم. به غم و اندوه مبتلاییم؛ غمی که با هیچ جمله‌ای بیان نمی‌شود. لبخند همکار جوانمان در تصاویر مختلفی که این روزها دست به دست می‌چرخد و روی بنر تسلیت ابتدای در ورودی ساختمان اداره ایسنا هم جاخوش کرده، چنگ به دلمان می‌اندازد.  ... “«بی‌مسئولیتی سازمان محیط زیست»؛ نمکی بر زخم جان‌های رفته”

Continue Reading ←