برگزاری کمیسیون عالی تصادفات در ستاد پلیس راهور ناجا در پی دستور سردار اشتری

در پی دوحادثه اخیر واژگونی اتوبوس در استان های آذربایجان غربی و یزد ، کمیسیون عالی تصادفات به ریاست رئیس پلیس راهور ناجا به دنبال دستور فرمانده نیروی انتظامی برگزار گردید.  ... “برگزاری کمیسیون عالی تصادفات در ستاد پلیس راهور ناجا در پی دستور سردار اشتری”

Continue Reading ←

حاجی‌بابایی: حادثه واژگونی دو اتوبوس سریعا توسط دولت‌ و مجلس بررسی شود

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و رییس فراکسیون فرهنگیان مجلس با تسلیت درگذشت سربازمعلمان و دو خبرنگار در واژگونی دو اتوبوس، بر ضرورت بررسی موضوع در مجلس و دولت و اعلام نتیجه به ملت ایران به عنوان یک مطالبه برحق تاکید کرد.  ... “حاجی‌بابایی: حادثه واژگونی دو اتوبوس سریعا توسط دولت‌ و مجلس بررسی شود”

Continue Reading ←

همدردی مدیران ۲ خبرگزاری با ایسنا و ایرنا

مدیران خبرگزاری‌های «تسنیم» و «صدای افغان» در پیام‌های جداگانه‌ای به مدیرعامل ایسنا، درگذشت ناگهانی خبرنگار این خبرگزاری در پی حادثه واژگونی اتوبوس را تسلیت گفتند.  ... “همدردی مدیران ۲ خبرگزاری با ایسنا و ایرنا”

Continue Reading ←

ویدئو / وداع ابدی با دو خبرنگار ایسنا و ایرنا

پیکر مهشاد کریمی خبرنگار حوزه محیط‌زیست ایسنا و ریحانه یاسینی خبرنگار ایرنا که در حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران جان باختند، جمعه (۴ تیر) در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا به خاک سپرده شد. دو روز قبل، خبرنگاران حوزه محیط زیست به دعوت ستاد احیای دریاچه ارومیه برای بازدید از تونل انتقال آب «کانی سیب» به نقده رفته بودند که بر اثر واژگونی اتوبوس، تعدادی مصدوم شدند و دو خبرنگار ایرنا و ایسنا جان باختند. با گذشت دو روز از حادثه هنوز هیچ پاسخ رسمی از سوی سازمان‌های ذیربط داده نشده و تنها راننده اتوبوس به عنوان مقصر اعلام شده است.  ... “ویدئو / وداع ابدی با دو خبرنگار ایسنا و ایرنا”

Continue Reading ←

علی اکبر صالحی درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا را تسلیت گفت

علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی در پیامی درگذشت مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی، خبرنگاران حوزه محیط زیست ایسنا وایرنا را تسلیت گفت.  ... “علی اکبر صالحی درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا را تسلیت گفت”

Continue Reading ←

پیام تسلیت سخنگوی ستاد کرونا به مناسبت درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درگذشت جانسوز دو تن از خبرنگاران خبرگزاری های ایسنا و ایرنا را تسلیت گفت.  ... “پیام تسلیت سخنگوی ستاد کرونا به مناسبت درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا”

Continue Reading ←