ویدئو / مراسم یادبود مهشاد کریمی، خبرنگار فقید ایسنا

مراسم یادبود مهشاد کریمی، خبرنگار فقید حوزه محیط زیست ایسنا، عصر سه‌شنبه (۸ تیر) به همت این خبرگزاری و با همکاری جهاددانشگاهی و با حضور جمعی از مسئولان کشور، در پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاددانشگاهی برگزار شد. در سانحه واژگونی اتوبوس حامل تعدادی از خبرنگاران برای تهیه گزارش از وضعیت دریاچه ارومیه در استان آذربایجان غربی، مهشاد کریمی خبرنگار ایسنا و ریحانه یاسینی خبرنگار ایرنا جان باختند.  ... “ویدئو / مراسم یادبود مهشاد کریمی، خبرنگار فقید ایسنا”

Continue Reading ←

درخواست جمعی از فعالان رسانه و محیط زیست برای برخورد قضایی با عامل حادثه دریاچه ارومیه

جمعی از فعالان حوزه رسانه و محیط‌زیست، با امضای نامه‌ای مشترک خطاب به دولت و قوه‌قضاییه ضمن بیان مطالبات خود پیرامون حادثه رخ داده برای اتوبوس خبرنگاران، خواستار محاکمه علنی مقصران این حادثه شدند.  ... “درخواست جمعی از فعالان رسانه و محیط زیست برای برخورد قضایی با عامل حادثه دریاچه ارومیه”

Continue Reading ←

آقای ظاهرا مسئول! حرف‌نزدن هم بلد نیستی؟

این روزها داغدار از دست دادن دو خبرنگار عزیز کشورمان هستیم و آنچه تحمل این رنج – که بزرگ‌تر از شانه‌هایمان شده – را سخت‌تر می‌کند نوع مواجهه مسئولان امر با این حادثه است؛ حادثه‌ای که سایه سنگین بی‌تدبیری آنان بر سرش هست و باقی خواهد ماند.  ... “آقای ظاهرا مسئول! حرف‌نزدن هم بلد نیستی؟”

Continue Reading ←

تأمین اجتماعی پیگیر بیمه خبرنگاران حادثه‌دیده در واژگونی اتوبوس

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اجرای طرح ۳۰۷۰ و غیرحضوری شدن ۳۰ خدمت پر مراجعه گفت: شعب و کارگزاری ها نسبت به گذشته خلوت و مراجعه مردم بسیار کمتر شده است. کمااینکه پوشش ما در برخی سرویس ها مانند انعقاد قرارداد بیمه مشاغل آزاد و اختیاری، نسبت به گذشته، افزایش هم یافته است.  ... “تأمین اجتماعی پیگیر بیمه خبرنگاران حادثه‌دیده در واژگونی اتوبوس”

Continue Reading ←

اطلاعیه پلیس درباره دلیل واژگونی اتوبوس خبرنگاران و سربازان

پلیس راهور ناجا با صدور اطلاعیه‌ای، نتیجه کمیسیون عالی تصادفات پیرامون دو حادثه اخیر واژگونی اتوبوس (خبرنگاران و سربازان) را تشریح کرد.  ... “اطلاعیه پلیس درباره دلیل واژگونی اتوبوس خبرنگاران و سربازان”

Continue Reading ←