راه اندازی مرکز حمایت از حیوانات در سرخه حصار 

شهردار منطقه ۱۳ گفت: با توجه به‌ حضور سگ های بلاصاحب در منطقه ۱۳ و درخواست های مردمی ، مرکز” پردیس مهر” به منظور حمایت از حیوانات و بنا به درخواست های مردمی از سوی اداره ساماندهی منطقه ۱۳ در بوستان جنگلی سرخه حصار منطقه در حال احداث و راه اندازی است.   ... “راه اندازی مرکز حمایت از حیوانات در سرخه حصار ”

Continue Reading ←

سوخت فسیلی عامل مرگ بیش از یک میلیون نفر در جهان در ۲۰۱۷

نتایج یک بررسی نشان داده است که در سال ۲۰۱۷ میلادی بیش از یک میلیون نفر در جهان به نوعی، قربانی احتراق سوخت های فسیلی شده اند.  ... “سوخت فسیلی عامل مرگ بیش از یک میلیون نفر در جهان در ۲۰۱۷”

Continue Reading ←

هشدار سازمان ملل نسبت به یک همه گیری دیگر در جهان

سازمان ملل در گزارشی تازه نسبت به احتمال وقوع انواع مختلفی از همه گیری که در آینده جهان با آنها روبرو خواهد بود، هشدار داد و یکی از این موارد بحران خشکسالی است که به نظر می رسد بشر به گونه ای جدی تر در سالهای آتی گرفتار آن خواهد شد.  ... “هشدار سازمان ملل نسبت به یک همه گیری دیگر در جهان”

Continue Reading ←

افزایش سرعت باد در استان تهران/ کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبول

افزایش سرعت وزش باد در برخی ساعات بعدازظهر در استان تهران و برقراری هوای قابل قبول در پایتخت طی امروز (۲۹ خردادماه) پیش‌بینی می‌شود.  ... “افزایش سرعت باد در استان تهران/ کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبول”

Continue Reading ←

ویدئو / نگرانی‌ها از آینده دریاچه ارومیه

طبق برنامۀ آغازشده در دولت یازدهم برای احیای دریاچه ارومیه، حدود شش سال دیگر تا احیای کامل و رسیدن به تراز اکولوژیک باقی مانده است و حالا نگرانی‌هایی درمورد ادامه فعالیت‌های احیا در دولت آینده وجود دارد. مدیر دفتر برنامه‌ریزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه در این رابطه هشدار می‌دهد که «اگر دریاچه ارومیه عقبگرد کند، خسارت زیادی را متحمل خواهیم شد.» در این ویدئو گزیده گفت‌وگوی ایسنا با مسعود تجریشی درباره سناریوهای آینده دریاچه ارومیه را خواهید دید.  ... “ویدئو / نگرانی‌ها از آینده دریاچه ارومیه”

Continue Reading ←

بدهی ۳۰ میلیاردی وزارت نیرو به دریاچه ارومیه + فیلم

درحالی حدود شش سال دیگر تا احیای کامل دریاچه ارومیه و رسیدن به تراز اکولوژیک مانده است که نگرانی‌هایی در زمینه ادامه فعالیت‌های احیای این دریاچه در دولت آینده وجود دارد. مدیر دفتر برنامه‌ریزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه ضمن اشاره به اینکه سناریوهای مختلفی برای ادامه روند احیای دریاچه ارومیه در دولت سیزدهم درنظر گرفته‌ایم، گفت: اگر دریاچه ارومیه عقب‌گرد کند، خسارت زیادی را متحمل خواهیم شد.  ... “بدهی ۳۰ میلیاردی وزارت نیرو به دریاچه ارومیه + فیلم”

Continue Reading ←