انسان‌ها نتیجه غفلت و فعالیت‌های مخرب خود در برابر طبیعت راخواهد دید

همزمان با هفته محیط زیست، ادارات کل حفاظت محیط زیست و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم تفاهم نامه همکاری به امضا رساندند.  ... “انسان‌ها نتیجه غفلت و فعالیت‌های مخرب خود در برابر طبیعت راخواهد دید”

Continue Reading ←

هشدار هواشناسی نسبت به رگبار و رعدوبرق در سه استان و مواج شدن دریای جنوب

سازمان هواشناسی نسبت به فعالیت سامانه موسمی و رشد ابرهای همرفتی بویژه در ساعات بعدازظهر و افزایش ارتفاع موج بین یک تا یک و نیم متر و در فراساحل تا دو متر هشدار داد.  ... “هشدار هواشناسی نسبت به رگبار و رعدوبرق در سه استان و مواج شدن دریای جنوب”

Continue Reading ←

احتمال خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در تهران

سازمان هواشناسی از کاهش کیفیت هوا ‌و برقراری شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس در برخی مناطق ‌پایتخت طی امروز (۲۰ خرداد ماه) خبر داد.  ... “احتمال خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در تهران”

Continue Reading ←

افزایش تدریجی دما در بیشتر مناطق کشور

مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن بیان اینکه روند افزایش دما در بیشتر مناطق کشور طی دو روز آینده ‌پیش‌بینی می‌شود، از بارش ‌پراکنده در برخی مناطق کشور خبر داد.  ... “افزایش تدریجی دما در بیشتر مناطق کشور”

Continue Reading ←

دولت سیزدهم «تقاضای آب» را مدیریت کند/کم آبی با مدیریت سازه‌ای حل نمی‌شود

«آب» همواره یکی از مسایل اقلیم خشک و نیمه‌خشک ایران بوده و امسال با کاهش قابل توجه بارندگی‌ها به دغدغه‌ای بسیار جدی‌تر تبدیل شده است. در این شرایط رویکرد دولت سیزدهم به مدیریت «آب» از اهمیت بسیاری برخوردار است. یک کارشناس حوزه آب و خاک عرضه مازاد آب را مترادف با مصرف و تقاضای بیشتر آب می‌داند و به دولت آینده پیشنهاد می‌دهد که در حوزه مدیریت آبی به مقوله مدیریت تقاضا بپردازد و از مدیریت عرضه‌محور خودداری کند.  ... “دولت سیزدهم «تقاضای آب» را مدیریت کند/کم آبی با مدیریت سازه‌ای حل نمی‌شود”

Continue Reading ←