گزارش مقدماتی انجمن صنفی روزنامه‌نگاران درباره حادثه اتوبوس حامل خبرنگاران

انجمن صنفی روزنامه‌نگاران گزارش مقدماتی خود را درباره حادثه اتوبوس حامل خبرنگاران محیط زیست ارائه داد.  ... “گزارش مقدماتی انجمن صنفی روزنامه‌نگاران درباره حادثه اتوبوس حامل خبرنگاران”

Continue Reading ←

برنامه ریزی برای سفرهای مطبوعاتی وظیفه کیست؟

یکی از اعضای انجمن روابط عمومی، برنامه ریزی برای سفر های مطبوعاتی را از وظایف روابط عمومی ها دانسته و مواردی که در این برنامه ریزی در مورد وسایل نقلیه سفر ها باید رعایت شود را برشمرد.  ... “برنامه ریزی برای سفرهای مطبوعاتی وظیفه کیست؟”

Continue Reading ←

تسلیت مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران در پی درگذشت دو خبرنگار

در پی حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در استان آذربایجان غربی و درگذشت دو خبرنگار ایسنا و ایرنا، مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران پیام تسلیتی صادر کرد.  ... “تسلیت مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران در پی درگذشت دو خبرنگار”

Continue Reading ←

تسلیت جمعی از مسئولان نفتی و اقتصادی در پی درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان و همچنین مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در پیام های جداگانه درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا در حادثه واژگونی اتوبوس در ارومیه را تسلیت گفتند.  ... “تسلیت جمعی از مسئولان نفتی و اقتصادی در پی درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا”

Continue Reading ←

تسلیت اعضای شورای شهر تهران درپی درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در پیام های جداگانه ای درگذشت دو تن از خبرنگاران محیط زیست و نیز درگذشت ۵ تن از سرباز معلمان را به خانواده ایشان و نیز جامعه مطبوعاتی و همچنین جامعه فرهنگی کشور تسلیت گفتند.  ... “تسلیت اعضای شورای شهر تهران درپی درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا”

Continue Reading ←

پیام تسلیت روابط عمومی کل سپاه در پی جان باختن دو تن از خبرنگاران

روابط عمومی کل سپاه در پیامی جان باختن دو تن از خبرنگاران در حادثه واژگونی اتوبوس در آذربایجان‌غربی را تسلیت گفت.  ... “پیام تسلیت روابط عمومی کل سپاه در پی جان باختن دو تن از خبرنگاران”

Continue Reading ←

لغو دائمی کارت هوشمند راننده اتوبوس خبرنگاران

کارت هوشمند راننده مقصر حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران به طور دائم لغو شد و راننده مذکور دیگر مجاز به رانندگی در بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای نخواهد بود.  ... “لغو دائمی کارت هوشمند راننده اتوبوس خبرنگاران”

Continue Reading ←

محل کار مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی خبرنگاران ایسنا و ایرنا

واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در نقده با دو کشته و ۲۱ زخمی خبر تلخی بود که عصر دوم تیرماه ۱۴۰۰ موجی از اندوه را بین اصحاب رسانه ایجاد کرد؛ این آخرین سفر “مهشاد کریمی” خبرنگار ایسنا و “ریحانه یاسینی” خبرنگار ایرنا بود.  ... “محل کار مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی خبرنگاران ایسنا و ایرنا”

Continue Reading ←

روایت دو خبرنگار محیط‌زیست از ارابه مرگ و چند پرسش

پیکر «مهشاد کریمی» و «ریحانه یاسینی» دو خبرنگار جانباخته در حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست امروز در حالی به تهران بازگشت که با گذشت ۲۴ ساعت هنوز هیچ پاسخگویی رسمی از سوی مسئولان سازمان‌های ذیربط در باره آن صورت نگرفته است.  ... “روایت دو خبرنگار محیط‌زیست از ارابه مرگ و چند پرسش”

Continue Reading ←