ویدئو / مراسم سومین روز درگذشت مهشاد کریمی

مراسم سومین روز درگذشت مهشاد کریمی – خبرنگار فقید حوزه محیط زیست خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – عصر یکشنبه (۶ تیر) در قطعه نام‌آوران بهشت‌زهرا برگزار شد. در سانحه واژگونی اتوبوس حامل تعدادی از خبرنگاران برای تهیه گزارش از وضعیت دریاچه ارومیه در استان آذربایجان غربی، مهشاد کریمی خبرنگار ایسنا و ریحانه یاسینی خبرنگار ایرنا جان باختند.  ... “ویدئو / مراسم سومین روز درگذشت مهشاد کریمی”

Continue Reading ←

مراسم یادبود مهشاد کریمی خبرنگار جان باخته ایسنا

مراسم یادبود مهشاد کریمی، خبرنگار ایسنا که در حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران محیط زیست در ارومیه جان خود را از دست داد، یک‌شنبه ششم تیرماه در قطعه نام‌آوران بهشت‌زهرا برگزار شد.  ... “مراسم یادبود مهشاد کریمی خبرنگار جان باخته ایسنا”

Continue Reading ←

مراسم یادبود ایسنایی ها برای مهشاد کریمی

مراسم یادبود مهشاد کریمی، خبرنگار جوان و تازه درگذشته ایسنا سه‌شنبه (هشتم تیرماه) به همت این خبرگزاری و با همکاری جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.  ... “مراسم یادبود ایسنایی ها برای مهشاد کریمی”

Continue Reading ←

مراسم سومین روز وداع با خبرنگار ایسنا بر سر مزارش برگزار شد

غم رفتنش را انگار هنوز باور نکرده‌ایم؛ حالا سه روز از رفتنش گذشته و درست در روزی که باید بر سرش نُقل می‌پاشیدیم، بر سر مزار «مهشاد» عزیزمان نشسته‌ایم و اشک می‌ریزیم.  ... “مراسم سومین روز وداع با خبرنگار ایسنا بر سر مزارش برگزار شد”

Continue Reading ←

طوفان و تگرگ در شرق اروپا و روسیه خسارات گسترده برجا گذاشت

بارندگی شدید و وزش تندباد در روزهای گذشته، خسارات گسترده‌ای در بسیاری از کشورهای اروپای شرقی و روسیه بر جا گذاشته است.  ... “طوفان و تگرگ در شرق اروپا و روسیه خسارات گسترده برجا گذاشت”

Continue Reading ←

مرثیه‌ای در سوگ “مهشاد”

آرام نمی گیریم، روح مان مچاله شده و در همان اتوبوس مرگ، جامانده است. این روزها در تحریریه اجتماعی ایسنا هر چند دقیقه ای صدای هق هق یک نفر بلند می شود، یکی «مهشاد» را صدا می زند و آن طرف تر دو نفر همدیگر را در آغوش گرفته و به هم تسلی می دهند؛ چه حال و هوایی غریبی داریم این روزها؛ چه روزهای تلخی را تجربه می کنیم.  ... “مرثیه‌ای در سوگ “مهشاد””

Continue Reading ←

مراسم یادبود خبرنگار ایرنا برگزار شد

مراسم یادبود ریحانه یاسینی، خبرنگار ایرنا که در حادثه تلخ واژگونی اتوبوس جان خود را از دست داد، صبح (یکشنبه) ششم تیر ماه بر سر مزار این خبرنگار فقید در بهشت زهرا (س) برگزار شد.  ... “مراسم یادبود خبرنگار ایرنا برگزار شد”

Continue Reading ←