سند طرح مدیریت بهره وری بوستان های چهار گانه جنگلی شمال تهران امضا شد

اسناد بهره وری  بیش از ۱۳۷ هکتار از بوستان های چهارگانه جنگلی شمال تهران با قرار داد ما بین سید حمید موسوی شهردار منطقه یک و علینقی حیدریان مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران امضاء شد.  ... “سند طرح مدیریت بهره وری بوستان های چهار گانه جنگلی شمال تهران امضا شد”

Continue Reading ←

مدیر کل دفتر مدیریت اقتصاد و فناوری محیط زیست منصوب شد

در ابلاغی از سوی معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست لیلا زمانی به عنوان مدیر کل دفتر مدیریت اقتصاد و فناوری محیط زیست منصوب شد.  ... “مدیر کل دفتر مدیریت اقتصاد و فناوری محیط زیست منصوب شد”

Continue Reading ←

هشدار هواشناسی نسبت به خیزش گرد و خاک و کاهش دید در سه استان کشور

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشداری نارنجی رنگ از افزایش میزان سرعت باد، وزش بادشدید، خیزش گرد و خاک و کاهش دید در سه استان کشور خبر داده است.  ... “هشدار هواشناسی نسبت به خیزش گرد و خاک و کاهش دید در سه استان کشور”

Continue Reading ←

ویدئو / مراحل پایانی لایروبی بندر آستارا

محمد راستاد، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور، نوزدهم خرداد از مجتمع بندری آستارا بازدید و مراحل پایانی عملیات لایروبی این بندر را از نزدیک بررسی کرد. بندر آستارا توانسته است طی سال‌های گذشته سهم قابل توجهی از جابجایی کالا در دریای خزر را به خود اختصاص دهد. پنج درصد از تخلیه و بارگیری بنادر شمال کشور به این بندر اختصاص دارد.  ... “ویدئو / مراحل پایانی لایروبی بندر آستارا”

Continue Reading ←

انتقاد نسبت به فعالیت معدن «سنگ سبز» در حریم شهری تهران/سیل‌بند رودخانه نزدیک معدن مسدود شد

یک فعال محیط زیست ضمن انتقاد از فعالیت معدن «سنگ سبز» در حریم شهری تهران گفت: متاسفانه مسیل رودخانه‌ای که در نزدیکی این معدن واقع شده است به‌دلیل سنگ‌ریزه‌ها و خاک‌های حاصل از فعالیت‌های معدنی مسدود شده است.  ... “انتقاد نسبت به فعالیت معدن «سنگ سبز» در حریم شهری تهران/سیل‌بند رودخانه نزدیک معدن مسدود شد”

Continue Reading ←

وزش باد شدید در استان تهران/ افزایش غلظت «ازن» در ‌پایتخت

همزمان با ‌پیش‌بینی وزش باد شدید در برخی مناطق ‌استان تهران طی امروز (۲۴ خرداد ماه)افزایش غلظت آلاینده «ازن» و برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در ساعات بعدازظهر نیز ‌پیش‌بینی می‌شود.  ... “وزش باد شدید در استان تهران/ افزایش غلظت «ازن» در ‌پایتخت”

Continue Reading ←