تحویل تجهیزات دفاع شخصی و لباس ضد حریق به جنگلبانان طی هفته آینده

پیش از ظهر امروز در مراسمی با حضور رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، رییس فراکسیون محیط زیست مجلس و تعدادی از مدیران شهرداری منطقه یک اولین میدان بلوار قائم در شمال پایتخت بنام جنگلبان نامگذاری شد.  ... “تحویل تجهیزات دفاع شخصی و لباس ضد حریق به جنگلبانان طی هفته آینده”

Continue Reading ←

اختصاص۶۷۰ میلیارد تومانی برای ساماندهی پسماند استانهای ساحلی

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با بیان اینکه موضوع پسماند، موضوعی متکثر و چندوجهی است، گفت: مدیریت موثر و موفق پسماند و حل مشکلات این موضوع هم نیازمند مشارکت پذیری چند وجهی تمامی بازیگران و دست اندرکاران از جمله دولت، مجلس، قوه قضاییه، مردم، بخش خصوصی و نهادهای مردمی می باشد.  ... “اختصاص۶۷۰ میلیارد تومانی برای ساماندهی پسماند استانهای ساحلی”

Continue Reading ←

تدوین «برنامه اقدام ملی حفاظت از محیط زیست دریایی»

رییس سازمان حفاظت محیط زیست روز ملی خلیج فارس را با تاکید بر اقدامات محیط زیستی برای حفظ اکوسیستم این دریای ارزشمند گرامی داشت.  ... “تدوین «برنامه اقدام ملی حفاظت از محیط زیست دریایی»”

Continue Reading ←

هشدار هواشناسی نسبت به وزش باد شدید و احتمال وقوع تگرگ در۲۰ استان

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار باران با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی با احتمال تگرگ در ۲۰ استان کشور هشدار داد.  ... “هشدار هواشناسی نسبت به وزش باد شدید و احتمال وقوع تگرگ در۲۰ استان”

Continue Reading ←

نقش خال‌های پلنگ در تخمین جمعیت این گونه/ از دوربین‌های تله‌ای استفاده شود

پلنگ ایرانی به عنوان گونه‌ای در معرض خطر انقراض با تهدیدهایی گوناگونی مواجه است. با این حال رد و خود ‌پلنگ در برخی مناطق استان تهران مشاهده و گزارش شده است اما هنوز از جمعیت این گونه در استان اطلاعات کافی وجود ندارد.  ... “نقش خال‌های پلنگ در تخمین جمعیت این گونه/ از دوربین‌های تله‌ای استفاده شود”

Continue Reading ←

مخالفت فراکسیون محیط زیست مجلس با طرح تشکیل “وزارت آب، انرژی و محیط زیست”

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس از مخالفت فراکسیون محیط زیست مجلس با طرح تشکیل “وزارت آب، انرژی و محیط زیست” خبر داد.  ... “مخالفت فراکسیون محیط زیست مجلس با طرح تشکیل “وزارت آب، انرژی و محیط زیست””

Continue Reading ←

جزییات صدورشناسنامه و حمایت بیمه‌ای همیاران طبیعت

مدیرکل دفتر امور حقوقی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور ضمن تشریح شروط حمایت بیمه‌ای از همیاران طبیعت و نیروهای داوطلب مردمی برای حفاظت از عرصه‌های طبیعی تاکید کرد: نیاز است که تمامی نیروهای داوطلب و اعضای سازمان‌های مردم نهاد شناسنامه همیاران طبیعت را داشته باشند.  ... “جزییات صدورشناسنامه و حمایت بیمه‌ای همیاران طبیعت”

Continue Reading ←

شروط حمایت بیمه‌ای از همیاران طبیعت چیست؟

مدیرکل دفتر امور حقوقی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور ضمن تشریح شروط حمایت بیمه‌ای از همیاران طبیعت و نیروهای داوطلب مردمی برای حفاظت از عرصه‌های طبیعی تاکید کرد: نیاز است که تمامی نیروهای داوطلب و اعضای سازمان‌های مردم نهاد شناسنامه همیاران طبیعت را داشته باشند.  ... “شروط حمایت بیمه‌ای از همیاران طبیعت چیست؟”

Continue Reading ←