خیزش گرد و خاک در ۱۳ استان/ احتمال صاعقه و برق گرفتگی

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق ، وزش باد شدید موقت ، خیزش گرد و خاک و احتمال تگرگ در ۱۳ استان هشدار داد.  ... “خیزش گرد و خاک در ۱۳ استان/ احتمال صاعقه و برق گرفتگی”

Continue Reading ←

راه‌اندازی سامانه چوب در کشور/پلاک خودروهای غیرمجاز حامل چوب را گزارش دهید 

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری سازمان جنگل‌ها ضمن اشاره به راه‌اندازی دو سامانه چوب و پاسخ‌دهی به استعلامات اراضی گفت: این اقدام در جهت شفاف‌سازی انجام شده است و مردم می‌توانند با اپلیکیشن‌هایی که در این خصوص طراحی شده است، تخلفات را به ما گزارش دهند.  ... “راه‌اندازی سامانه چوب در کشور/پلاک خودروهای غیرمجاز حامل چوب را گزارش دهید ”

Continue Reading ←

رهاسازی گونه نادر مارال در منطقه حفاظتی پارک جنگلی فندقلوی اهر

مارال (گوزن قرمز یا گاو کوهی) یکی از بزرگ‌ترین انواع گوزن‌هاست که بومی مناطق اروپایی، آسیای صغیر، غرب آسیا و آسیای میانه بوده که متاسفانه در بسیاری از نقاط جهان نسل این گونه نادر حیات وحش در حال انقراض است.  ... “رهاسازی گونه نادر مارال در منطقه حفاظتی پارک جنگلی فندقلوی اهر”

Continue Reading ←

رگبار باران و وزش باد شدید در ۱۹ استان کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وقوع رگبار باران و وزش باد شدید در ۱۹ استان کشور طی امروز و فردا (۴ و ۵ اردیبهشت) خبر داد.  ... “رگبار باران و وزش باد شدید در ۱۹ استان کشور”

Continue Reading ←

کیفیت هوای تهران «قابل قبول» است

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای‌ پایتخت در محدوده قابل قبول است اما عدم وزش باد موثرافزایش غلظت آلاینده‌ها و برقراری شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس در برخی ساعات را به‌همراه خواهد داشت.  ... “کیفیت هوای تهران «قابل قبول» است”

Continue Reading ←

سال ۹۹ ازن در تهران رکورد زد

مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: طی سال گذشته افزایش غلظت آلاینده ازن برای ۱۰ روز متوالی از ۲۵ تیر ماه تا ۳ مرداد ادامه یافت به‌گونه‌ای که طی سال‌های اخیر این بازه ۱۰ ‌روزه، طولانی‌ترین دوره آلوده ازمنظر آلاینده ازن در شهر تهران بوده است.  ... “سال ۹۹ ازن در تهران رکورد زد”

Continue Reading ←

لزوم همکاری ۳ قوه برای توقف پروژه‌های فاقد مجوز زیست‌محیطی

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر نقش رییس سازمان حفاظت محیط زیست در جلوگیری از اجرای پروژه‌ها بدون مجوز محیط زیست گفت: اگر سه قوه کمک نکنند، رییس این سازمان به‌تنهایی نمی‌تواند کاری انجام دهد.  ... “لزوم همکاری ۳ قوه برای توقف پروژه‌های فاقد مجوز زیست‌محیطی”

Continue Reading ←

شبکه بهداشت سریعاً علت بوی نامطبوع گاز در عسلویه را مشخص کند

دادستان عسلویه درباره استشمام بوی نامطبوع در منطقه گفت: درد مردم عسلویه را درک می کنم، من هم شب گذشته این بوی نامطبوع گاز را استشمام کردم.  ... “شبکه بهداشت سریعاً علت بوی نامطبوع گاز در عسلویه را مشخص کند”

Continue Reading ←