تعمیق فرهنگ حفاظت از محیط زیست را به‌طور جدی دنبال می‌کنیم

وزیر آموزش و پرورش نوشت: بر سیاست آموزش و پرورش در تعمیق فرهنگ حفاظت از محیط زیست، دوستی و احیای زمین تاکید می کنیم.  ... “تعمیق فرهنگ حفاظت از محیط زیست را به‌طور جدی دنبال می‌کنیم”

Continue Reading ←

روزی برای اندیشیدن به زمین

انسان، اشرف مخلوقات، حالا به بزرگترین مخاطره برای زمین و آسمان بدل شده است؛ موجودی که تنها به لحظه فکر می‌کند و بهره‌گرفتن هرچه بیشتر از آنچه در اختیار دارد؛ هیچ موجودی در آلوده کردن زمین و آب و هوا، سهم ندارد و شاید نامیدن روزی با عنوان “برای زمین” هدفش وادار کردن بشر به تفکر بیشتر پیرامون محیطی‌ست که تنها متعلق به او نیست.  ... “روزی برای اندیشیدن به زمین”

Continue Reading ←

توصیه‌هایی مفید برای حفظ محیط زیست در روز جهانی زمین

همزمان با ۲۲ آوریل و روز جهانی زمین شعار “احیای زمین” با تمرکز بر فرایندهای طبیعی، فناوری‌های سبز نوظهور و تفکر خلاق، انتخاب شده تا بتوان اکوسیستم‌های جهان را حفظ کرد.  ... “توصیه‌هایی مفید برای حفظ محیط زیست در روز جهانی زمین”

Continue Reading ←

افزایش بیماری‌های عفونی نوظهور با تغییرات کاربری اراضی

روز زمین، روزی برای حمایت از حفاظت محیط‌زیست است و مراسم این روز، برای اولین بار در ۲۲ آوریل (دوم اردیبهشت) ۱۹۷۰ برگزار شد و از آن زمان برگزاری سالانه این مراسم گرامی داشته می‌شود.  ... “افزایش بیماری‌های عفونی نوظهور با تغییرات کاربری اراضی”

Continue Reading ←

کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، در صبحگاه امروز (۲ اردیبهشت ماه) کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد در محدوده‌ ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفته است که ناشی از عدم وزش باد مؤثر و افزایش ترافیک صبحگاهی است.  ... “کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس”

Continue Reading ←