استفاده از خدمات سازمان جغرافیایی برای نوآوری در منابع طبیعی

مرکز نوآوری و فناوری منابع طبیعی جهت برخورداری از خدمات و امکانات سازمان جغرافیایی در بخش های مختلف جنگل، مرتع و بیابان با این مرکز نشست همکاری مشترک برگزار کرد.  ... “استفاده از خدمات سازمان جغرافیایی برای نوآوری در منابع طبیعی”

Continue Reading ←

هشدار هواشناسی نسبت به افزایش ارتفاع امواج تا ۲ متر

سازمان هواشناسی با صدور هشداری نسبت به افزایش ارتفاع موج تا ۱.۵ متر در دریای خزر و در خلیج فارس و دریای عمان تا دو متر هشدار دارد.  ... “هشدار هواشناسی نسبت به افزایش ارتفاع امواج تا ۲ متر”

Continue Reading ←

درخواست کلانتری از دستگاه قضا برای رسیدگی فوری به شهادت محیط بانان زنجان

رییس سازمان حفاظت محیط زیست خواستار رسیدگی فوری دستگاه قضا به شهادت دو تن از محیط بانان استان زنجان شد.  ... “درخواست کلانتری از دستگاه قضا برای رسیدگی فوری به شهادت محیط بانان زنجان”

Continue Reading ←

مخالفت شدید مرکز حفاظت فوک خزری با اجرای پروژه گردشگری آشوراده

مدیر مرکز حفاظت فوک خزری ایران با انتشار نامه‌ای ضمن انتقاد از اجرای پروژه گردشگری آشوراده تاکید کرده است که اجرای این پروژه خلاف موازین حفاظتی از فوک خزری و به‌شدت مخرب است.  ... “مخالفت شدید مرکز حفاظت فوک خزری با اجرای پروژه گردشگری آشوراده”

Continue Reading ←

افزایش قربانیان سیلابِ‌ اندونزی و تیمور شرقی به بیش از ۱۵۰ تن

شمار قربانیان وقوع سیلاب مرگبار در اندونزی و تیمور شرقی افزایش یافته و تاکنون به ۱۵۷ تن رسیده است.  ... “افزایش قربانیان سیلابِ‌ اندونزی و تیمور شرقی به بیش از ۱۵۰ تن”

Continue Reading ←

سرپرست دفتر حفاظت و احیای تالاب‌ها منصوب شد

در حکمی از سوی احمد رضا لاهیجان زاده، – معاون محیط زیست دریایی و تالاب‌های سازمان حفاظت محیط زیست – آرزو اشرفی زاده به عنوان سرپرست دفتر حفاظت و احیای تالاب‌ها منصوب شد.  ... “سرپرست دفتر حفاظت و احیای تالاب‌ها منصوب شد”

Continue Reading ←

کاهش باد و کیفیت هوا در ‌پایتخت

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای ‌تهران، کیفیت هوای ‌پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته و هم‌اکنون (۱۷ فروردین ماه) در محدوده قابل قبول قرار داشته است اما کاهش تندی باد طی روز، ‌کاهش کیفیت هوا را به‌دنبال خواهد داشت.  ... “کاهش باد و کیفیت هوا در ‌پایتخت”

Continue Reading ←

آسمان بیشتر مناطق کشور صاف است

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی امروز و فردا (۱۷ و ۱۸ فروردین) در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف و آرام است و افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق به‌ویژه در بخش‌های غربی و شمالی کشور دور از انتظار نیست.  ... “آسمان بیشتر مناطق کشور صاف است”

Continue Reading ←