وضعیت دمای هوا در ماه رمضان

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن تشریح وضعیت هوای کشور در ماه رمضان، گفت: از ابتدای فروردین تاکنون میانگین دمای هوا در کشور حدود ۳ درجه سانتیگراد بیشتر از حد نرمال بوده است.  ... “وضعیت دمای هوا در ماه رمضان”

Continue Reading ←

افزایش ۳درجه‌ای دمای هوا در کشور نسبت به حد نرمال/ وضعیت دما در ماه رمضان

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن تشریح وضعیت هوای کشور در ماه رمضان، گفت: از ابتدای فروردین تاکنون میانگین دمای هوا در کشور حدود ۳ درجه سانتیگراد بیشتر از حد نرمال بوده است.  ... “افزایش ۳درجه‌ای دمای هوا در کشور نسبت به حد نرمال/ وضعیت دما در ماه رمضان”

Continue Reading ←

انتصاب مدیرکل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست

در حکمی از سوی رییس سازمان حفاظت محیط زیست محمد اسماعیل حق پرست به‌عنوان مدیر کل روابط عمومی و امور رسانه سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد.  ... “انتصاب مدیرکل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست”

Continue Reading ←

طوفان گرد و خاک در تهران و پنج استان دیگر/ کوهنوردی نروید

سازمان هواشناسی با صدور هشداری از تشدید بارش در پنج استان و وقوع طوفان گرد و خاک در شش استان خبر داد و نسبت به لغو فعالیت‌های کوهنوردی توصیه کرد.  ... “طوفان گرد و خاک در تهران و پنج استان دیگر/ کوهنوردی نروید”

Continue Reading ←

درخواست جمعی از فعالان محیط زیست از رئیسی برای رسیدگی فوری به پرونده شهادت محیط بانان زنجانی

۱۱۲ نفر از محیطبانان و کارشناسان سازمان حفاظت محیط زیست، اساتید، اعضای هیات علمی و متخصصان محیط زیست، کنشگران و سمن‌های محیط‌زیست و اعضای جامعه شکارچیان قانونمند، فعالان حوزه قرق­‌های اختصاصی و حفاظت­گاه­‌های مردمی درنامه‌ای به رئیس قوه قضاییه خواستار رسیدگی فوری به شهادت محیط بانان زنجانی و صدور رای قاطعانه برای عاملان آن شدند.  ... “درخواست جمعی از فعالان محیط زیست از رئیسی برای رسیدگی فوری به پرونده شهادت محیط بانان زنجانی”

Continue Reading ←

لزوم اقدام عاجل دولت برای اجرای قانون حمایت قضائی از جنگلبانان و محیط‌بانان

رئیس کمیته محیط‌ زیست شورای شهر تهران با اشاره به شهادت دو محیط‌بان زنجانی در هفته گذشته بر لزوم اقدام عاجل دولت در راستای اجرای قانون حمایت قضائی از جنگلبانان و محیط‌بانان تاکید کرد.  ... “لزوم اقدام عاجل دولت برای اجرای قانون حمایت قضائی از جنگلبانان و محیط‌بانان”

Continue Reading ←

لایحه اصلاح قانون حمایت از ماموران حفاظت محیط زیست فورا به مجلس ارائه شود

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس در نامه‌ای به معاون پارلمانی دولت در خواست کرد که لایحه اصلاح قانون حمایت قضایی و بیمه‌ای از ماموران یگان حفاظت محیط زیست و جنگل بانی با اولویت پوشش و لحاظ تمامی مواد قانونی و مفاد قانون به کارگیری سلاح توسط نیروهای مسلح به قید فوریت به مجلس شورای اسلامی ارائه شود.  ... “لایحه اصلاح قانون حمایت از ماموران حفاظت محیط زیست فورا به مجلس ارائه شود”

Continue Reading ←