طرح محیط زیستیِ فرانسه برای مقابله با گرمایش زمین

قانونگذاران در فرانسه در اقدامی با هدف مقابله با گرمایش زمین در جهت منع پروازهای داخلیِ کوتاه در مسیرهایی که امکان سفر با قطار وجود دارد، گام برداشته اند.  ... “طرح محیط زیستیِ فرانسه برای مقابله با گرمایش زمین”

Continue Reading ←

واکنش عیسی کلانتری به گمانه‌زنی‌ها درباره انفصال از خدمت

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در واکنش به گمانه‌زنی‌ها درباره انفصال وی از خدمت، این موضوع را تکذیب کرد.  ... “واکنش عیسی کلانتری به گمانه‌زنی‌ها درباره انفصال از خدمت”

Continue Reading ←

توضیحات سازمان محیط زیست درباره یک برنامه تلویزیونی

معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به تولید و پخش مجموعه طنز آموزشی «شوخی شوخی» با همکاری این سازمان و شبکه سه سیما گفت: این مجموعه طنز با آموزش‌های غیر مستقیم و زبان زیبای طنز هرشب به مدت ۲۰ دقیقه میهمان خانه‌های مردم است.  ... “توضیحات سازمان محیط زیست درباره یک برنامه تلویزیونی”

Continue Reading ←

برقراری هوای قابل قبول طی امروز در پایتخت

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای ‌پایتخت امروز (۲۵ فروردین ماه) در محدوده قابل قبول قرار دارد اما کاهش کیفی هوا و برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در برخی مناطق ‌پرتردد ‌پایتخت طی امشب دور از انتظار نیست.  ... “برقراری هوای قابل قبول طی امروز در پایتخت”

Continue Reading ←

آیا خشکسالی بر مهاجرت ‌پرندگان به استان تهران تاثیر خواهد گذاشت؟

با توجه به کم بارشی‌ و حاکمیت خشکسالی در بیشتر مناطق کشور و احتمال کاهش حجم آب تالاب‌ها از جمله در استان تهران، رییس اداره نظارت بر امور حیات وحش استان تهران، با اشاره به اینکه بیشتر تالاب‌های این استان انسان‌ساخت است، گفت: معمولا آب این دریاچه‌ها تامین می‌شود بنابراین به‌نظر نمی‌رسد در فصل مهاجرت زمستانه ‌برای پرندگان با مشکلی مواجه شوند.  ... “آیا خشکسالی بر مهاجرت ‌پرندگان به استان تهران تاثیر خواهد گذاشت؟”

Continue Reading ←