پادکست / از مطالبۀ مدام واکسن تا درد ناتمام محیط‌بانان

در این شماره از پادکست جمعه عصرهای ایسنا، درمورد افزایش چشمگیر و بی‌سابقه آمار کرونا در ایران، وضعیت مناطق قرمز، مقایسه آمارهای دیروز و امروز، تداوم مطالبه‌گری درمورد واکسیناسیون کووید-19 و شهادت دو تن از محیط‌بانان جوان کشور در مناطق حفاظت‌شدۀ زنجان صحبت کرده ایم. قسمت بیست و سوم پادکست «رادیو ایسنا» را بشنوید.  ... “پادکست / از مطالبۀ مدام واکسن تا درد ناتمام محیط‌بانان”

Continue Reading ←

ویدئو / جنگ خاموش محیط‌بانان در طبیعت

شهادت دو محیط بان زنجانی در ۱۶ فروردین و کشف پیکر آن‌ها یک روز بعد از این‌که هدف گلوله سلاح جنگی شکارچیان غیرمجاز قرار گرفته بودند، بار دیگر گلایه‌ها نسبت به بی‌توجهی در مقابل حافظان منابع طبیعی و زیستی را بیشتر کرد، اما ادامه‌دار بودن چالش‌ها و مشکلاتی که محیطبانان سال‌هاست با آن‌ها دست به گریبانند، صدای متولیان این حوزه را هم درآورده است.  ... “ویدئو / جنگ خاموش محیط‌بانان در طبیعت”

Continue Reading ←

وزش باد شدید در ۲۱ استان/ احتمال بارش تگرگ در ۱۳ استان

سازمان هواشناسی نسبت به وزش باد شدید، کاهش دما و احتمال بارش تگرگ هشدار داد و نسبت به اتخاذ تمهیدات کشاورزی توصیه کرد.  ... “وزش باد شدید در ۲۱ استان/ احتمال بارش تگرگ در ۱۳ استان”

Continue Reading ←

برقراری هوای ناسالم برای گروه‌های حساس در بیشتر مناطق پایتخت

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران امروز (۲۰ فروردین ماه) کیفیت هوای بیشتر مناطق پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.  ... “برقراری هوای ناسالم برای گروه‌های حساس در بیشتر مناطق پایتخت”

Continue Reading ←

بارش باران در ۲۱ استان/ کاهش ۶ تا ۱۲ درجه‌ای دما در سواحل دریای خزر

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع از بارش باران طی امروز (20 فروردین ماه) در ۲۱ استان و کاهش ۶ تا ۱۲ درجه‌ای دمای هوا در سواحل دریای خزر و شمال غرب کشور خبر داد.  ... “بارش باران در ۲۱ استان/ کاهش ۶ تا ۱۲ درجه‌ای دما در سواحل دریای خزر”

Continue Reading ←