بازدید معاون‌اول رئیس‌جمهور از طرح‌های مدیریت شهری تهران

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور، سه شنبه۳۱ اردیبهشت، از کارکنان سالن‌های تطهیر سازمان بهشت زهرا تجلیل و از طرح تغییر کاربری و بازسازی کارخانه سیمان‌ری بازدید، و از هفت پروژه محیط زیستی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، با حضور پیروز حناچی شهردار تهران و محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران بازدید کرد.  ... “بازدید معاون‌اول رئیس‌جمهور از طرح‌های مدیریت شهری تهران”

Continue Reading ←

۳ هکتار از جنگل‌های سنندج طعمه حریق شد

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سنندج اعلام کرد که سه هکتار از عرصه جنگلی روستاهای “برقرو” و “لنگریز” سنندج دچار آتش سوزی شد و به پوشش گیاهی منطقه آسیب وارد کرد.  ... “۳ هکتار از جنگل‌های سنندج طعمه حریق شد”

Continue Reading ←

بازیابی زمین و لزوم استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر

معاون پایش اداره کل محیط زیست و توسه پایدار شهرداری تهران با اشاره به اینکه یکی از محورهای روز جهانی زمین در سال ۲۰۲۱، به‌کارگیری فناوری‌های بهبود وضعیت اقلیمی است بر بازیابی زمین و لزوم استفاده از انرژی‌های تجدید پذیر تاکید کرد.  ... “بازیابی زمین و لزوم استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر”

Continue Reading ←

درخواست صدراعظم نوری از دولت برای کمک به توسعه حمل و نقل عمومی/محیط زیست حد و مرز نمی شناسد

رییس کمیسیون سلامت،محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران از دولت درخواست کمک برای توسعه حمل و نقل عمومی کرد.  ... “درخواست صدراعظم نوری از دولت برای کمک به توسعه حمل و نقل عمومی/محیط زیست حد و مرز نمی شناسد”

Continue Reading ←

تاکید مناف هاشمی بر داخلی سازی دستگاه های سنجش آلودگی هوا

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در بازدید سرزده ای که از شرکت کنترل کیفیت هوای تهران داشت دستور داد که دستگاه های سنجش آلودگی هوای پایتخت با کمک معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری داخلی سازی شود.  ... “تاکید مناف هاشمی بر داخلی سازی دستگاه های سنجش آلودگی هوا”

Continue Reading ←

طرح تامین مسکن؛ چک سفید امضا برای تخریب طبیعت یا ساماندهی واگذاری اراضی؟

مدیرکل دفتر استعدادیابی و بهره‌برداری منابع طبیعی سازمان جنگل‌ها ضمن اشاره به برخی ضعف‌ها و ارائه پیشنهاداتی برای طرح جهش تولید و تامین مسکن مجلس شورای اسلامی گفت: جنگل و اراضی جنگلی در این طرح قابلیت واگذاری ندارند.  ... “طرح تامین مسکن؛ چک سفید امضا برای تخریب طبیعت یا ساماندهی واگذاری اراضی؟”

Continue Reading ←