هشدار هواشناسی نسبت به وزش باد و افزایش ارتفاع موج در شمال کشور

سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه‌ای از نفوذ جریانات شمالی سامانه پرفشار و وزش باد نسبتا شدید در برخی مناطق ساحلی شمال کشور خبر داد.  ... “هشدار هواشناسی نسبت به وزش باد و افزایش ارتفاع موج در شمال کشور”

Continue Reading ←

روز طبیعت – مشهد

شهروندان مشهدی در مناطق مختلف، سیزدهمین روز نوروز (سیزده بدر) را با وجود محدودیت‌ها و اخطارهای ستاد ملی کرونا، در بیرون از خانه سپری کردند. این گزارش از ارتفاعات جنوبی مشهد، بوستان های شهری و منطقه گلشهر تهیه شده است.  ... “روز طبیعت – مشهد”

Continue Reading ←

رهبر انقلاب: کسانی که محیط زیست را نابود می‌کنند از خبیث‌ترین افراد هستند

رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کردند: کسانی که محیط زیست را نابود می‌کنند از خبیث‌ترین افراد هستند.  ... “رهبر انقلاب: کسانی که محیط زیست را نابود می‌کنند از خبیث‌ترین افراد هستند”

Continue Reading ←

چگونه روز جهانی پیک‌نیک را در شرایط محدودیت‌های کرونا جشن بگیریم؟

به دلیل شیوع ویروس کرونا، افراد برای تجمع محدودیت‌هایی دارند. با این وجود هنوز می‌توان با حفظ فاصله اجتماعی روز پیک‌نیک را جشن گرفت.  ... “چگونه روز جهانی پیک‌نیک را در شرایط محدودیت‌های کرونا جشن بگیریم؟”

Continue Reading ←

با این نقاشی‌ها به سیزده‌به‌در بروید!

حسین محجوبی را به نقاش طبیعت می‌شناسند. هنرمندی که سال‌هاست مناظر طبیعی و حیوانات، سوژه اصلی نقاشی‌هایش است. خودش می‌گوید: به‌طور کلی ما انسان‌ها باید در طبیعت به حرف خدا گوش بدهیم؛ خدا فقط عشق است و زیبایی و حرکت. اگر این کارها را نکنیم به درد این طبیعت نمی‌خوریم و باید به طبیعت برگردیم و بار دیگر به گونه‌ای دیگری به زمین بازگردیم.  ... “با این نقاشی‌ها به سیزده‌به‌در بروید!”

Continue Reading ←

کیفیت هوای پایتخت مطلوب است

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۱۳ فروردین ماه) در محدوده قابل قبول است، اما با توجه به عدم وزش باد طی ساعات گذشته، برقراری شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس در برخی مناطق دور از انتظار نخواهد بود.  ... “کیفیت هوای پایتخت مطلوب است”

Continue Reading ←

روشن کردن آتش در جنگل جرم است/تخلفات در جنگل‌ها و مراتع را به ۱۳۹ و ۱۵۰۴ گزارش دهید

فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: دو سامانه تلفنی ۱۳۹ و ۱۵۰۴ آماده دریافت گزارش‌های مردمی از وقوع تخلفات احتمالی در جنگل‌ها و مراتع است.  ... “روشن کردن آتش در جنگل جرم است/تخلفات در جنگل‌ها و مراتع را به ۱۳۹ و ۱۵۰۴ گزارش دهید”

Continue Reading ←