اطفای حریق در ارتفاعات آبدان استان بوشهر

مدیرکل منابع طبیعی استان بوشهر عنوان کرد: شب گذشته مجددا در ارتفاعات شمال شرق آبدان آتش شعله ور شد که با همکاری و شرکت مستقیم بیش از صد نفر از نیروهای مردمی، بسیج، منابع طبیعی حریق اطفاء شد.  ... “اطفای حریق در ارتفاعات آبدان استان بوشهر”

Continue Reading ←

اطفاء حریق در ارتفاعات آبدان

مدیرکل منابع طبیعی استان بوشهر عنوان کرد: شب گذشته مجددا در ارتفاعات شمال شرق آبدان آتش شعله ور شد که با همکاری و شرکت مستقیم بیش از صد نفر از نیروهای مردمی، بسیج، منابع طبیعی حریق اطفاء شد.  ... “اطفاء حریق در ارتفاعات آبدان”

Continue Reading ←

رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید در برخی استان‌های کشور

سازمان هواشناسی با صدور هشداری، از وقوع رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید در برخی استان‌های کشور و احتمال خیزش گرد و غبار و کاهش دید در برخی مناطق خبر داد.  ... “رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید در برخی استان‌های کشور”

Continue Reading ←

ممانعت از ورود به بوستان «سرخه‌حصار» در روز طبیعت

شهردار منطقه۱۳ در جلسه هماهنگی برای جلوگیری از  تجمع در روز طبیعت از اتخاذ تمهیداتی برای حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: ورود به بوستان «سرخه‌حصار» در 13 فروردین روز طبیعت ممنوع است.  ... “ممانعت از ورود به بوستان «سرخه‌حصار» در روز طبیعت”

Continue Reading ←

پارک طبیعت پردیسان در روز طبیعت تعطیل است/سامانه ارتباط مردمی ۱۵۴۰ به‌روز رسانی شد

بنابر اعلام سازمان حفاظت محیط زیست، با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا، پارک طبیعت پردیسان در روز سیزدهم فروردین ماه ۱۴۰۰ تعطیل است.  ... “پارک طبیعت پردیسان در روز طبیعت تعطیل است/سامانه ارتباط مردمی ۱۵۴۰ به‌روز رسانی شد”

Continue Reading ←

تعطیلی مجموعه گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس در روز طبیعت

مدیر عامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران اعلام کرد که به دنبال مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، دریاچه شهدای خلیج فارس، در روز طبیعت (سیزدهم فروردین) تعطیل شد.  ... “تعطیلی مجموعه گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس در روز طبیعت”

Continue Reading ←

ممنوعیت ورود شهروندان به منطقه گردشگری عباس‌آباد در روز طبیعت

بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا ورود شهروندان به منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد در روز طبیعت ممنوع شد.  ... “ممنوعیت ورود شهروندان به منطقه گردشگری عباس‌آباد در روز طبیعت”

Continue Reading ←

روز طبیعت امسال در خانه بمانیم

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با تاکید بر اعلام ممنوعیت تجمع و دورهمی در طبیعت از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: به احترام و به پاس قدردانی از زحمات کادر درمان و حفظ سلامتی خود و خانواده هایمان روز طبیعت ۱۴۰۰ را در خانه بمانیم.  ... “روز طبیعت امسال در خانه بمانیم”

Continue Reading ←

رگبار باران و رعدوبرق در ۱۹ استان کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به اینکه در ۱۹ استان کشور رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود، از وزش باد گرم جنوبی در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل و افزایش دما در این مناطق خبر داد.  ... “رگبار باران و رعدوبرق در ۱۹ استان کشور”

Continue Reading ←