ارسال لایحه توسعه ساختمان سبز و معماری پایدار به شورای شهر تهران

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار از ارسال لایحه «توسعه ساختمان سبز و معماری پایدار در شهر تهران» به شورای اسلامی شهر تهران با هدف صرفه‌جویی در مصرف انرژی در ساختمان‌ها و جهت‌گیری به سوی ساختمان سبز خبر داد.  ... “ارسال لایحه توسعه ساختمان سبز و معماری پایدار به شورای شهر تهران”

Continue Reading ←

ویدئو / جاده میانه، جاذبه چشم‌نواز دزفول

جاده میانه در شمال شهرستان دزفول بین سردشت و شهیون قرار دارد و یکی از مناطق زیبای این شهرستان محسوب می‌شود. دریاچه میانه، نهرهای فصلی و تپه‌های زیبا از جمله جاذبه‌های این جاده در استان خوزستان است. زیباترین دورۀ این جاده، از اواخر پاییز تا اواخر فروردین است و می‌توان به عنوان یکی از گزینه‌های سفر روی آن حساب کرد؛ البته بعد از پایان کرونا.  ... “ویدئو / جاده میانه، جاذبه چشم‌نواز دزفول”

Continue Reading ←

اعلام وضعیت اضطراری در فلوریدا به دلیل نشت فاضلاب سمی

امدادگران در فلوریدا در تلاش برای مقابله با نشت خطرناک آب آلوده به مواد سمی از یک مخزن جمع آوری پساب در نزدیکی شهر “تمپا” هستند.  ... “اعلام وضعیت اضطراری در فلوریدا به دلیل نشت فاضلاب سمی”

Continue Reading ←

کاهش بیش از یک میلیون هکتار از وسعت جنگل‌های نیمه انبوه ایران

مرجع ملی کنوانسیون تنوع زیستی کشور گفت: حدود یک میلیون و ۶۴۵ هزار هکتار از وسعت جنگل‌های نیمه انبوه ایران با تراکم پوشش ۲۵ تا ۵۰ درصد کاسته شده و در مقابل یک میلیون و ۹۱۰ هزار هکتار به اراضی جنگلی با تراکم پوشش ۱ تا ۵ درصد اضافه شده است.  ... “کاهش بیش از یک میلیون هکتار از وسعت جنگل‌های نیمه انبوه ایران”

Continue Reading ←

رفع تصرف ۷ هزار متر از اراضی ملی شهرستان بویراحمد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بویراحمد از رفع تصرف ۷ هزار متر از اراضی ملی این شهرستان در منطقه «فیروزآباد» خبرداد.  ... “رفع تصرف ۷ هزار متر از اراضی ملی شهرستان بویراحمد”

Continue Reading ←