آغاز گشت‌های نوروزی حفاظت از عرصه‌های ملی استان تهران

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران از آغاز گشت های نوروزی حفاظت از عرصه های ملی این استان در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.  ... “آغاز گشت‌های نوروزی حفاظت از عرصه‌های ملی استان تهران”

Continue Reading ←

احتمال کولاک برف در ارتفاعات برخی مناطق کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن تشریح وضعیت جوی کوهستان‌های کشور طی دو روز آینده (۲۸ و ۲۹ اسفند) گفت: احتمال وقوع کولاک برف در ارتفاعات برخی مناطق وجود دارد.  ... “احتمال کولاک برف در ارتفاعات برخی مناطق کشور”

Continue Reading ←

هشدار هواشناسی نسبت به وزش باد شدید تا ۱۱۰ کیلومتر سرعت

سازمان هواشناسی با صدور هشداری از وزش باد شدید تا خیلی شدید با سرعت متوسط ۶۰ تا ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت تا جمعه (۲۹ اسفندماه) خبر داد.  ... “هشدار هواشناسی نسبت به وزش باد شدید تا ۱۱۰ کیلومتر سرعت”

Continue Reading ←

ارسال تجهیزات اطفای حریق به ادارات منابع طبیعی استان‌ها در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰

رییس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: تامین اعتبار برای تهیه و خرید تجهیزات حفاظتی مانند بی سیم، سیستم جی پی اس و تجهیزات اطفای حریق انجام شده است و در هفته اول اردیبهشت این تجهیزات به استان‌ها ارسال می‌شود.  ... “ارسال تجهیزات اطفای حریق به ادارات منابع طبیعی استان‌ها در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰”

Continue Reading ←

تشدید آلودگی هوا و افزایش تراز صوت پایتخت در چهارشنبه سوری

بررسی اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نشان می‌دهد که طی روز گذشته (۲۶ اسفندماه) همزمان با برگزاری مراسم چهارشنبه‌سوری در تهران، آلودگی هوا تشدید شد و تراز صورت نیز نسبت به‌روزهای گذشته بین یک تا چهار دسی‌بل افزایش یافت.  ... “تشدید آلودگی هوا و افزایش تراز صوت پایتخت در چهارشنبه سوری”

Continue Reading ←

دهلی نو برای سومین سال متوالی آلوده ترین پایتخت جهان شد

گروه سوئیسی “آی‌کیوایر” که یکی از نهادهای شناخته شده در سنجش آلاینده‌ها و ذرات مضر تنفسی است در گزارشی آلوده‌ترین پایتخت‌های جهان را در سال ۲۰۲۰ میلادی معرفی کرده است.  ... “دهلی نو برای سومین سال متوالی آلوده ترین پایتخت جهان شد”

Continue Reading ←

وضعیت قرمز کیفیت هوای تهران در یک روز بارانی

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای ‌تهران، کیفیت هوای ‌پایتخت با وجود بارش باران در برخی مناطق هم‌اکنون (۲۷ اسفندماه) در محدوده ناسالم برای همه گروه‌ها قرار دارد.  ... “وضعیت قرمز کیفیت هوای تهران در یک روز بارانی”

Continue Reading ←

جو آرام کشور در اولین روز سال نو

مدیرکل‌ پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به افزایش دمای هوا در کشور از احتمال سقوط بهمن در ارتفاعات شمال غرب، امتداد رشته کوه‌های البرز و زاگرس مرکزی خبر داد.  ... “جو آرام کشور در اولین روز سال نو”

Continue Reading ←