تالاب‌ها قابل واگذاری نیستند/ سند تالاب انزلی اصلاح می‌شود

در پی انتقال سند تالاب انزلی به‌ وزارت نیرو و پیگیری این وزارتخانه برای دریافت سند ۴۲ تالاب دیگر رییس سازمان جنگل‌ها گفت: تالاب‌ها به‌هیچ وجه قابل واگذاری نیستند. درمورد تالاب انزلی نیز اشتباه شده است و سند این تالاب به‌زودی به سازمان جنگل‌ها بازخواهد گشت.  ... “تالاب‌ها قابل واگذاری نیستند/ سند تالاب انزلی اصلاح می‌شود”

Continue Reading ←

تالاب‌ها قابل واگذاری نیستند/سند تالاب انزلی اصلاح خواهد شد

در پی انتقال سند تالاب انزلی به‌ وزارت نیرو و پیگیری این وزارتخانه برای دریافت سند ۴۲ تالاب دیگر رییس سازمان جنگل‌ها گفت: تالاب‌ها به‌هیچ وجه قابل واگذاری نیستند. درمورد تالاب انزلی نیز اشتباه شده است و سند این تالاب به‌زودی به سازمان جنگل‌ها بازخواهد گشت.  ... “تالاب‌ها قابل واگذاری نیستند/سند تالاب انزلی اصلاح خواهد شد”

Continue Reading ←

استفاده از ظرفیت هلال احمر برای اطفای حریق جنگل‌ها

رییس سازمان جنگل‌ها با اشاره به اینکه در ماه‌های گرم سال آینده حریق در جنگل‌ها و مراتع معضلی جدی خواهد بود، گفت: در این شرایط سازمان جنگل‌ها در زمینه فرهنگسازی، پیشگیری و اطفای حریق با سازمان هلال احمر همکاری خواهد کرد.  ... “استفاده از ظرفیت هلال احمر برای اطفای حریق جنگل‌ها”

Continue Reading ←

غرس ۲۰ میلیون اصله نهال در پنج ناحیه رویشی جنگلی کشور

قائم مقام معاونت امور جنگل‌ها در سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: امسال کاشت ۲۰ میلیون اصله نهال در ۳۰۰ تا ۳۵۰ نقطه از پنج ناحیه رویشی جنگلی کشور هدفگذاری شده است.  ... “غرس ۲۰ میلیون اصله نهال در پنج ناحیه رویشی جنگلی کشور”

Continue Reading ←

افتتاح سازه‌های آبخیزداری در جنوب پایتخت

همزمان با دومین روز از هفته منابع طبیعی که به نام «روز منابع طبیعی و آبخیزداری» نامگذاری شده است طی مراسمی سازه های آبخیزداری در جنوب پایتخت واقع در منطقه جنوب آراد بخش فشاپویه شهرستان ری افتتاح شد و به بهره برداری رسید.  ... “افتتاح سازه‌های آبخیزداری در جنوب پایتخت”

Continue Reading ←

از خسارت وسیع آتش‌سوزی‌ها تا عدم همکاری پارس جنوبی

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: در زمینه ایجاد فضای سبز و حفاظت از منابع طبیعی از مجموعه پارس جنوبی شاهد همکاری خوبی نبوده ایم.  ... “از خسارت وسیع آتش‌سوزی‌ها تا عدم همکاری پارس جنوبی”

Continue Reading ←

پرندگان مرکز بازپروری پردیسان واکسینه شدند

مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: برای مقابله با بروز و شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان تمام پرندگان مرکز قرنطینه و بازپروری حیات وحش پردیسان واکسینه شدند.  ... “پرندگان مرکز بازپروری پردیسان واکسینه شدند”

Continue Reading ←