معصومه ابتکار: رئیسی به‌دنبال همدلی ملّی بود

معاون رئیس‌جمهوری در دولت‌های اصلاحات و تدبیر و امید گفت: روحیه آقای رئیسی هم به گونه‌ای بود که می‌خواستند یک همدلی ملی ایجاد شود چرا که ایشان می‌دانستند که اگر همدلی ملی نباشد، نمی‌شود کاری انجام داد  ... “معصومه ابتکار: رئیسی به‌دنبال همدلی ملّی بود”

Continue Reading ←

لایروبی مکانیزه مسیل سرخه‌حصار

به منظور جلوگیری از آبگرفتگی و مقابله با بحران‌های ناشی از آن، اداره مسیل‌ها و قنوات معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه۱۳ نسبت به لایروبی مکانیزه مسیل سرخه‌حصار اقدام کرد.  ... “لایروبی مکانیزه مسیل سرخه‌حصار”

Continue Reading ←

برگزاری آموزش ضمن خدمت برای همه محیط بانان در نیمه اول سال جاری

رئیس مرکز آموزش محیط زیست و تربیت محیط بان از برگزاری آموزش ضمن خدمت برای همه محیط بانان در نیمه اول امسال همچنین اجرای دوره‌های آموزش تکمیلی محیط بانان در مناطق تحت مدیریت در شش استان کشور خبر داد.  ... “برگزاری آموزش ضمن خدمت برای همه محیط بانان در نیمه اول سال جاری”

Continue Reading ←

اصلاحیه جدید قانون دیوان عدالت اداری به نفع محیط زیست

مدیر کل دفتر حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: اصلاحیه جدید قانون دیوان عدالت اداری به سازمان حفاظت محیط زیست این امکان را می‌دهد تا در پرونده‌های حقوق عامه از دادستانی بخواهد که به عنوان یاری‌دهنده محیط زیست وارد جریان دادرسی شود.  ... “اصلاحیه جدید قانون دیوان عدالت اداری به نفع محیط زیست”

Continue Reading ←

هشدار هواشناسی نسبت به افزایش وزش باد و ارتفاع موج در خلیج فارس و دریای خزر

سازمان هواشناسی نسبت به افزایش وزش باد و ارتفاع موج در خلیج فارس و دریای خزر هشدار داد.  ... “هشدار هواشناسی نسبت به افزایش وزش باد و ارتفاع موج در خلیج فارس و دریای خزر”

Continue Reading ←

نمونه‌برداری از صنایع نفتی و پتروشیمی آبادان برای کاهش آلاینده‌ها

رئیس اداره حفاظت محیط زیست آبادان با اشاره به بازدید از صنایع نفتی و پتروشیمی شهرستان آبادان، از نمونه‌برداری از این مراکز به منظور کاهش و رفع آلودگی‌های محیط زیست خبر داد.  ... “نمونه‌برداری از صنایع نفتی و پتروشیمی آبادان برای کاهش آلاینده‌ها”

Continue Reading ←

شناسایی ‌چند نفر از عاملان آتش‌سوزی‌های اخیر جنگل‌های کرخه

چند نفر از عاملان ایجاد آتش‌سوزی در مزارع کشاورزی که منجر به آتش گرفتن جنگل‌های کرخه شده بود، توسط ماموران یگان حفاظت محیط زیست پارک ملی کرخه شناسایی شدند.  ... “شناسایی ‌چند نفر از عاملان آتش‌سوزی‌های اخیر جنگل‌های کرخه”

Continue Reading ←

الزام پروژه «سرزمین آسمان‌ها» به اخذ مجوز برای احداث در لویزان

رئیس اداره ارزیابی و استانداردهای اداره کل محیط زیست از برگزاری اولین جلسه کمیته فنی (غربالگری) طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳ با محوریت پروژه‌های احداث زباله سوز نوین شهر تهران و احداث پروژه سرزمین آسمانها (اسکای لند) خبر داد.  ... “الزام پروژه «سرزمین آسمان‌ها» به اخذ مجوز برای احداث در لویزان”

Continue Reading ←