رگبار و رعد وبرق در تهران/ احتمال آبگرفتگی معابر

اداره کل هواشناسی استان تهران از وقوع رگبار و رعد و برق از پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) و احتمال آبگرفتگی معابر و لغزندگی جاده‌های کوهستانی خبر داد.  ... “رگبار و رعد وبرق در تهران/ احتمال آبگرفتگی معابر”

Continue Reading ←

طوفان و گردباد در «کانزاس» آمریکا چندین خانه را ویران کرد

مقامات ایالتی آمریکا امروز (چهارشنبه) گزارش دادند در پی وقوع طوفان و گردباد در ایالت کانزاسِ این کشور یک نفر کشته و بیش از ۲۰ خانه ویران شده است.  ... “طوفان و گردباد در «کانزاس» آمریکا چندین خانه را ویران کرد”

Continue Reading ←

سلاجقه: حدود ۵۰ درصد تالاب هامون آبگیری شده است

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست با اعلام اینکه حدود ۵۰ درصد تالاب هامون آبگیری شده است، نسبت به بهبود شرایط این تالاب اظهارامیدواری کرد.  ... “سلاجقه: حدود ۵۰ درصد تالاب هامون آبگیری شده است”

Continue Reading ←

رفع معضلات محیط زیستی رودخانه کن در دستور کار محیط زیست شهرداری

رئیس اداره پایش اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از برگزاری جلسه بررسی مشکلات رودخانه کن خبر داد.  ... “رفع معضلات محیط زیستی رودخانه کن در دستور کار محیط زیست شهرداری”

Continue Reading ←

بازدید رایگان از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان برای یک هفته

همزمان با روز ملی موزه‌ها و روز ملی تنوع زیستی ( ۲۷ اردیبهشت تا ۳ خردادماه ) بازدید از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان به‌صورت رایگان امکان پذیر شد.  ... “بازدید رایگان از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان برای یک هفته”

Continue Reading ←

شهرداری چقدر برق از نیروگاه‌های خورشیدی در تهران تولید می کند؟

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در تشریح میزان تولید برق شهرداری تهران در نیروگاه‌های خورشیدی کوچک‌مقیاس از تولید ۱۳۰۰ کیلووات اسمی برق در سال گذشته خبر داد.  ... “شهرداری چقدر برق از نیروگاه‌های خورشیدی در تهران تولید می کند؟”

Continue Reading ←