وضعیت دما و بارش کشور تا اواسط تیرماه

پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور اعلام کرد: بیشترین بارش کشور در هفته اول خرداد و در یک‌ سوم شمالی رخ می‌دهد و پس از آن بارش تا هفته اول تیر ‌در سطح کشور کمتر از نرمال خواهد بود. میانگین دمای هوای نیمه شمالی کشور در نیمه اول خرداد کمتر از نرمال و برای سایر مناطق بین نرمال تا بیش از آن پیش‌ بینی شده است.  ... “وضعیت دما و بارش کشور تا اواسط تیرماه”

Continue Reading ←

پیام تسلیت رئیس سازمان هواشناسی کشور در پی شهادت رئیس جمهور

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواشناسی کشور در پیامی شهادت رئیس جمهوری و هیئت همراه حین خدمت به مردم را تسلیت گفت.  ... “پیام تسلیت رئیس سازمان هواشناسی کشور در پی شهادت رئیس جمهور”

Continue Reading ←

پیام تسلیت رئیس سازمان منابع طبیعی کشور در پی شهادت رئیس‌جمهور و هیات همراه

معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در پی شهادت رئیس جمهور و همراهانش پیام تسلیتی صادر کرد.  ... “پیام تسلیت رئیس سازمان منابع طبیعی کشور در پی شهادت رئیس‌جمهور و هیات همراه”

Continue Reading ←

آیت‌الله رئیسی ولایتمداری، عدالت‌محوری و مردم‌گرایی را در اولویت قرار داده بود

در پی سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور دولت سیزدهم در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی که منجر به شهادت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و تنی چند از همراهان شد، معاون رئیس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست پیام تسلیت و تعزیتی به شرح زیر صادر کرد.  ... “آیت‌الله رئیسی ولایتمداری، عدالت‌محوری و مردم‌گرایی را در اولویت قرار داده بود”

Continue Reading ←