هفته آینده پربارش است

بر اساس اعلام پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو بیشترین بارش کشور تا پایان خرداد طی یک هفته آینده رخ می ‌دهد. میانگین دمای هوای کشور تا هفته اول خرداد کمتر از نرمال و پس از آن تا پایان خرداد بیش از نرمال خواهد بود.  ... “هفته آینده پربارش است”

Continue Reading ←

رگبار و رعد و برق در ۲۶ استان/ لزوم احتیاط در سفرهای بین شهری

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق در ۲۶ استان، لغزندگی جاده‌ها و لزوم احتیاط در سفرهای بین شهری هشدار داد.  ... “رگبار و رعد و برق در ۲۶ استان/ لزوم احتیاط در سفرهای بین شهری”

Continue Reading ←

خوزستان، ‌زیستگاه‌ بیش از ۳۰۰ گونه پرنده مهاجر و بومی/ شمارش سالانه بیش از ۱۲۰ هزار پرنده مهاجر

پرندگان مهاجر عمده پرندگان موجود در استان خوزستان را تشکیل می‌دهند که به صورت دو گروه عمده مهاجران زمستان‌گذران و مهاجران تابستانه وارد استان می‌شوند، برخی از این گونه‌ها در فهرست‌های حفاظتی سازمان‌های بین‌المللی و همچنین سازمان حفاظت محیط زیست کشورمان با عنوان‌های «در خطر انقراض»، «آسیب‌پذیر» و « حمایت‌شده » جای می‌گیرند.  ... “خوزستان، ‌زیستگاه‌ بیش از ۳۰۰ گونه پرنده مهاجر و بومی/ شمارش سالانه بیش از ۱۲۰ هزار پرنده مهاجر”

Continue Reading ←

محیط زیست درحال بررسی طرح‌های پیشنهادی شهرداری برای عبور آزادراه شهید شوشتری از پارک سرخه‌حصار

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران اعلام کرد که ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی در حال حاضر در سطح شهر فعال است.  ... “محیط زیست درحال بررسی طرح‌های پیشنهادی شهرداری برای عبور آزادراه شهید شوشتری از پارک سرخه‌حصار”

Continue Reading ←