موفقیت کره‌جنوبی در کاهش پسماند غذایی؛ چگونه کمتر زباله تولید کنیم؟

وقتی صحبت از غذا به میان می‌آید، مانند بسیاری موضوعات دیگر، افراد به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند؛ صدها میلیون نفر با گرسنگی شدید روبرو هستند در حالی که میلیون‌ها نفر دیگر مقادیر چشمگیری از غذاها را هدر می‌دهند.  ... “موفقیت کره‌جنوبی در کاهش پسماند غذایی؛ چگونه کمتر زباله تولید کنیم؟”

Continue Reading ←

طرح‌های هفته محیط‌ زیست را با قدرت ادامه می‌دهیم

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در جلسه ستاد گرامیداشت هفته محیط زیست گفت: طرح‌ها و برنامه‌های هفته محیط‌ زیست را با قدرت ادامه می‌دهیم و هیچ خللی در روند برنامه‌ها نخواهیم داشت.  ... “طرح‌های هفته محیط‌ زیست را با قدرت ادامه می‌دهیم”

Continue Reading ←

فعالیت ۱۳۸ محیط بان در استان تهران

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به لزوم به کارگیری فناوری‌های نوین به منظور حفاظت و نظارت هر چه بهتر در مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست، گفت: توجه به آموزش‌های لازم و تخصصی و تجهیز محیط بانان به آخرین دستاوردها و تکنولوژی‌های روز دنیا در امر حفاظت از طبیعت و محیط زیست بسیار ضروری است.  ... “فعالیت ۱۳۸ محیط بان در استان تهران”

Continue Reading ←

هشدار نارنجی برای تهران/ بارش باران و احتمال طوفان لحظه‌ای

اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به بارش باران و احتمال آبگرفتگی معابر همچنین احتمال طوفان لحظه‌ای هشدار داد.  ... “هشدار نارنجی برای تهران/ بارش باران و احتمال طوفان لحظه‌ای”

Continue Reading ←

موج گرما، مدارس «پنجابِ» پاکستان را به تعطیلی کشاند

مقامات محلی پاکستان روز گذشته (دوشنبه) اعلام کردند در پی شدت گرفتن موج گرما در ایالت پنجاب این کشور، تمام مدارس دولتی و خصوصی به مدت یک هفته تعطیل خواهند بود.  ... “موج گرما، مدارس «پنجابِ» پاکستان را به تعطیلی کشاند”

Continue Reading ←

گزارش مربوط به آلایندگی زیست محیطی پالایشگاه آبادان به قوه قضائیه ارجاع شد

گزارش کمیسیون کشاورزی درباره نقض، استنکاف و اجرای ناقص قوانین مرتبط با جلوگیری از آلایندگی زیست محیطی پالایشگاه آبادان به قوه قضائیه ارجاع شد.  ... “گزارش مربوط به آلایندگی زیست محیطی پالایشگاه آبادان به قوه قضائیه ارجاع شد”

Continue Reading ←

تداوم بارش باران تا اوایل هفته آینده در نقاط مختلف کشور

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از از بارش باران، رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور تا اوایل هفته آینده خبر داد.  ... “تداوم بارش باران تا اوایل هفته آینده در نقاط مختلف کشور”

Continue Reading ←