برخورد جدی محیط زیست تهران با قاچاق آبزیان وحشی و خرید و فروش غیر مجاز حیات وحش

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران ضمن توصیه به خودداری از خرید این گونه‌های ممنوعه و ارزشمند خاطرنشان کرد: با متخلفان قاچاق و فروش حیات وحش در استان تهران برخورد جدی می‌شود.  ... “برخورد جدی محیط زیست تهران با قاچاق آبزیان وحشی و خرید و فروش غیر مجاز حیات وحش”

Continue Reading ←

ورود سامانه بارشی به تهران طی جمعه

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، با ورود سامانه بارشی به تهران در روز جمعه (۲۵ اسفند) و ماندگاری آن تا روز شنبه (۲۶ اسفند) رگبار باران و بارش برف در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.  ... “ورود سامانه بارشی به تهران طی جمعه”

Continue Reading ←

ویدیو/ «ماموت پشمالو» به زندگی برمی‌گردد؟

شرکت زیست فناوری کولوسال ادعا کرده «راهی برای احیای ماموت‌های پشمالوی منقرض‌شده، پیدا کرده است» این شرکت در سال ۲۰۲۱ با هدف احیای ماموت پشمالوی منقرض‌شده احداث شد و حالا قصد دارد سلول‌های فیل را بازبرنامه‌ریزی کند.  ... “ویدیو/ «ماموت پشمالو» به زندگی برمی‌گردد؟”

Continue Reading ←

تمایل کشورهای نفت‌خیز به راهکارهای سازگاری با تغییر اقلیم

رئیس سازمان هواشناسی کشور گفت: کشورهای نفتی خیلی تمایلی به گزارش‌های مرتبط با کاهش انتشار آلاینده‌ها ندارند و ترجیح می‌دهند تهیه گزارش‌ها به سمت راهکارهای سازگاری با تغییر اقلیم سوق پیدا کند.  ... “تمایل کشورهای نفت‌خیز به راهکارهای سازگاری با تغییر اقلیم”

Continue Reading ←