هویت سمن‌های محیط‌ زیستی را فدای مدیریت سازمان نمی‌کنیم/ تالاب‌ها را به امید بارندگی رها نکردیم

رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: دیدگاه‌های تشکل‌های محیط زیستی کشور باید همراه با نقد و نکته سنجی باشد و در این خصوص ما هیچ‌گاه هویت تشکل‌های محیط زیستی را فدای مدیریت در سازمان نمی‌کنیم.  ... “هویت سمن‌های محیط‌ زیستی را فدای مدیریت سازمان نمی‌کنیم/ تالاب‌ها را به امید بارندگی رها نکردیم”

Continue Reading ←

یک واحد صنعتی آلاینده در جاده کاشان پلمب شد

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با اشاره به پلمب یک واحد صنعتی آلاینده در جاده کاشان با دستور قضایی، اظهار کرد: این اداره کل در جهت تأمین امنیت و سلامت عمومی جامعه همه تلاش خود را به کار گرفته و برای مقابله با تخلفات زیست محیطی در عرصه‌های انسانی و طبیعی، هیچگونه مماشات و مسامحه‌ای ندارد.  ... “یک واحد صنعتی آلاینده در جاده کاشان پلمب شد”

Continue Reading ←

تشدید بارش در ۸ استان/ افزایش سرعت وزش باد در جنوب کشور

سازمان هواشناسی نسبت به تشدید بارش برف و باران در هشت استان و افزایش سرعت باد و ارتفاع امواج در آب‌های جنوب کشور هشدار داد.  ... “تشدید بارش در ۸ استان/ افزایش سرعت وزش باد در جنوب کشور”

Continue Reading ←

ویدیو/ تداوم امدادرسانی به روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان تا پایداری شرایط

تیم‌های هلال‌احمر از زمان وقوع سیل در سیستان و بلوچستان همچنان در حال کمک‌رسانی به سیل‌زدگان در روستاها هستند و این موضوع تا شرایط پایدار شود، تداوم دارد.  ... “ویدیو/ تداوم امدادرسانی به روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان تا پایداری شرایط”

Continue Reading ←