دیدار سلاجقه با وزرای محیط زیست ۷ کشور جهان در کنیا

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشورمان در جریان دومین روز سفرش به کنیا با وزرای محیط زیست مالزی، چین، عربستان، قطر، آذربایجان، ترکیه و کنیا دیدار و گفت‌وگو کرد.  ... “دیدار سلاجقه با وزرای محیط زیست ۷ کشور جهان در کنیا”

Continue Reading ←

ویدیو/ امدادرسانی به سیستان و بلوچستان در پی وقوع سیل

تداوم بارش‌های سیل‌آسا در سیستان و بلوچستان منجر به محاصره ۳۸۷ روستا و مسدود شدن دستکم ۱۳ مسیر ارتباطی در این استان شده است و خدمات‌رسانی به مردم آسیب‌دیده سیلاب با کمک نیروهای هلال احمر ادامه دارد.  ... “ویدیو/ امدادرسانی به سیستان و بلوچستان در پی وقوع سیل”

Continue Reading ←

قطعنامه اجلاس تهران بر روی میز مجمع محیط زیست سازمان ملل در نایروبی

معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد: در ادامه دیپلماسی محیط زیستی هدفمند دولت مردمی قطعنامه پیشنهادی تهران با عنوان « مقابله با طوفان های شن و گرد و غبار» بر روی میز ششمین مجمع جهانی محیط زیست UNIA۶ قرار گرفت.  ... “قطعنامه اجلاس تهران بر روی میز مجمع محیط زیست سازمان ملل در نایروبی”

Continue Reading ←

بحران خشکسالی در بارسلون و هشدار به پرمصرفان آب

مقامات بارسلون اسپانیا با ارسال نامه‌هایی به مردم این منطقه هشدار دادند در صورت پر کردن استخرهای خصوصی، آبیاری باغ‌ها و شستن خودروها با جریمه‌های سنگینی مواجه خواهند شد.  ... “بحران خشکسالی در بارسلون و هشدار به پرمصرفان آب”

Continue Reading ←