نگرانی بی‌سابقه مردم دنیا در مورد تغییرات اقلیمی

سازمان ملل متحد نتایج یک نظرسنجی با شرکت ۷۵ هزار نفر از سراسر جهان را منتشر کرد که نشان می‌دهد نگرانی شهروندان نسبت به تغییرات آب‌وهوایی و گرم شدن کره زمین هیچگاه تا به این اندازه شدید نبوده است.  ... “نگرانی بی‌سابقه مردم دنیا در مورد تغییرات اقلیمی”

Continue Reading ←

طوفان و رگبار شدید در مسکو؛ ۲۰ تن کشته و زخمی شدند+فیلم

وزارت شرایط اضطراری روسیه اعلام کرد در پی وقوع طوفان بی‌سابقه و رگبار شدید روز گذشته (پنج‌شنبه) در مسکو، پایتخت این کشور تاکنون ۲ نفر کشته و دست‌کم ۱۸ نفر دیگر مصدوم و بستری شدند.  ... “طوفان و رگبار شدید در مسکو؛ ۲۰ تن کشته و زخمی شدند+فیلم”

Continue Reading ←

حریق جنگلی در جنوب‌شرق ترکیه؛ ۵ کشته و ۴۴ زخمی تاکنون

مقامات ترکیه امروز (جمعه) اعلام کرد در پی وقوع آتش‌سوزی جنگلی در جنوب شرق این کشور تاکنون دست‌کم ۵ تن کشته و ۴۴ تن دیگر زخمی شده‌اند.  ... “حریق جنگلی در جنوب‌شرق ترکیه؛ ۵ کشته و ۴۴ زخمی تاکنون”

Continue Reading ←

گسترش ‌آتش‌سوزی‌ها در جنوب غرب آمریکا و اعلام وضعیت اضطراری

منابع خبری آمریکایی از گسترش آتش‌سوزی‌های جنگلی در ایالت «نیومکزیکو» از ایالت‌های جنوب غرب این کشور خبر می‌دهند و مقامات دولتی ضمن فاجعه‌بار خواندن حریق‌ها، وضعیت فوق‌العاده اعلام کرده‌اند.  ... “گسترش ‌آتش‌سوزی‌ها در جنوب غرب آمریکا و اعلام وضعیت اضطراری”

Continue Reading ←

وزش باد و نوسان نسبی دما در نوار شمالی کشور/ اهواز گرم‌ترین مرکز استان ایران

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از رگبار پراکنده، وزش‌باد و نوسان نسبی دما در نوار شمالی کشور طی پنج روز آینده خبر داد.  ... “وزش باد و نوسان نسبی دما در نوار شمالی کشور/ اهواز گرم‌ترین مرکز استان ایران”

Continue Reading ←

تنفس ۸۲ روز هوای مطلوب طی بهار امسال در تهران

طی بهار سال جاری تهرانی‌ها پنج روز هوای پاک، ۷۷ روز هوای قابل قبول و ۱۰ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و یک روز هوای ناسالم تنفس کردند.  ... “تنفس ۸۲ روز هوای مطلوب طی بهار امسال در تهران”

Continue Reading ←

حمایت صندوق ملی محیط زیست از صنایعی که به حفاظت محیط زیست کمک کنند

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: سازمان محیط زیست به توسعه صنایعی که می توانند به حفاظت از محیط زیست کمک کنند از محل تسهیلات صندوق ملی محیط زیست کمک می کند.  ... “حمایت صندوق ملی محیط زیست از صنایعی که به حفاظت محیط زیست کمک کنند”

Continue Reading ←