پیش‌بینی وزش باد در تهران تا ۵ روز آینده/ کاهش نسبی دما در روزهای جمعه و شنبه

اداره کل هواشناسی استان تهران از وزش باد در تهران طی ۵ روز آینده خبر داد.   ... “پیش‌بینی وزش باد در تهران تا ۵ روز آینده/ کاهش نسبی دما در روزهای جمعه و شنبه”

Continue Reading ←

معاون رئیس جمهور: اجازه زمین خواری به خوش‌نشینان در کلاردشت را نمی‌دهیم

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با ذکر این نکته که در دولت مردمی سیزدهم جلوی تجاوز و تفکیک عرصه‌های طبیعی در مازندران گرفته شده است، گفت: اجازه تداوم زمین خواری به خوش‌نشینان در کلاردشت را نمی‌دهیم.  ... “معاون رئیس جمهور: اجازه زمین خواری به خوش‌نشینان در کلاردشت را نمی‌دهیم”

Continue Reading ←

هشدار نارنجی هواشناسی برای استان‌های شمالی

سازمان هواشناسی کشور با هشدار هواشناسی سطح نارنجی نسبت به رگبار باران، رعدو برق، تگرگ، صاعقه و وزش باد در استان‌های شمالی از فردا جمعه تا روز شنبه ۲۹ اردیبهشت خبر داد.  ... “هشدار نارنجی هواشناسی برای استان‌های شمالی”

Continue Reading ←

هفته آینده پربارش است

بر اساس اعلام پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو بیشترین بارش کشور تا پایان خرداد طی یک هفته آینده رخ می ‌دهد. میانگین دمای هوای کشور تا هفته اول خرداد کمتر از نرمال و پس از آن تا پایان خرداد بیش از نرمال خواهد بود.  ... “هفته آینده پربارش است”

Continue Reading ←

رگبار و رعد و برق در ۲۶ استان/ لزوم احتیاط در سفرهای بین شهری

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق در ۲۶ استان، لغزندگی جاده‌ها و لزوم احتیاط در سفرهای بین شهری هشدار داد.  ... “رگبار و رعد و برق در ۲۶ استان/ لزوم احتیاط در سفرهای بین شهری”

Continue Reading ←