مهرورزی متفاوت در مدینه + ویدئو

مدینه و به طور ویژه حریم مزار پیامبر اسلام (ص) چهره‌ای مذهبی دارد و به اعتبار آن مردم رفتاری مذهبی دارند و در تلاش‌اند در مجاورت مزار حضرت محمد (ص) از ایشان الگو بگیرند و مکارم اخلاقی ایشان را در خود نهادینه کنند. مهرورزی به حیوانات از جمله این رفتارهاست.  ... “مهرورزی متفاوت در مدینه + ویدئو”

Continue Reading ←

تغییر قانون قدیمی «شکار و صید»/ ورود بخش خصوصی به تکثیر و احیای گونه‌های در خطر انقراض

معاون محیط‌زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط‌زیست با تاکید بر توجه ویژه رئیس سازمان و همچنین رئیس‌جمهور شهید به «مردمی‌سازی حفاظت محیط‌زیست» در دولت سیزدهم، گفت: در سه سال گذشته، با انعقاد هفت تفاهم‌نامه با بخش خصوصی، ۴۵۰ هزار هکتار به سطح اجرای برنامه‌های حفاظت مشارکتی در سطح کشور اضافه شده است.  ... “تغییر قانون قدیمی «شکار و صید»/ ورود بخش خصوصی به تکثیر و احیای گونه‌های در خطر انقراض”

Continue Reading ←

رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور 

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از  وقوع رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور همچنین ورود گرد و خاک به ایران از مرزهای غربی طی دوشنبه(۲۱ خرداد) خبر داد.  ... “رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور ”

Continue Reading ←

دعوت از رئیس سازمان محیط زیست به شورای شهر برای حل گره فاز ۲ آزادراه شهید شوشتری

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از دعوت رئیس سازمان حفاظت محیط زیست برای حل مشکل ساخت فاز دوم آزادراه شهید شوشتری خبر داد.  ... “دعوت از رئیس سازمان محیط زیست به شورای شهر برای حل گره فاز ۲ آزادراه شهید شوشتری”

Continue Reading ←

نصب تصاویر و پیام‌های آموزشی محیط زیستی در ۳۰ ایستگاه متروی تهران

مدیر کل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست از تداوم نمایش تصاویر گونه‌های در معرض انقراض همچنین نصب پیام‌های آموزشی در ایستگاه‌های مترو پایتخت خبر داد.  ... “نصب تصاویر و پیام‌های آموزشی محیط زیستی در ۳۰ ایستگاه متروی تهران”

Continue Reading ←