کارشناسان دادگستری علل خشک شدن درختان چیتگر را بررسی می‌کنند

دادستانی تهران در پی انتشار اخباری در مورد خشکاندن درختان منطقه چیتگر، هیئتی از کارشناسان رسمی دادگستری را برای بررسی این موضوع انتخاب کرد.  ... “کارشناسان دادگستری علل خشک شدن درختان چیتگر را بررسی می‌کنند”

Continue Reading ←

هلدینگ و شرکت‌های محیط‌ زیستی زیرمجموعه صندوق ملی محیط‌ زیست راه‌اندازی می‌شود

با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست موضوع اصلاح اساسنامه و راه‌اندازی شرکت‌ها و هلدینگ‌های محیط‌زیستی زیرمجموعه صندوق ملی محیط زیست بررسی شد.  ... “هلدینگ و شرکت‌های محیط‌ زیستی زیرمجموعه صندوق ملی محیط‌ زیست راه‌اندازی می‌شود”

Continue Reading ←

بازگشایی پارک ملی لار از ۲۰ خرداد

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به اینکه بازگشایی پارک ملی لار در سال جاری از ۲۰ خردادماه خواهد بود، گفت: با اقداماتی که در این پارک انجام شده زیرساخت‌های لازم برای تردد و گردشگری آسان برای همه شهروندان فراهم می‌شود.  ... “بازگشایی پارک ملی لار از ۲۰ خرداد”

Continue Reading ←

نظر رئیس سازمان منابع طبیعی درباره برخورد با تخلفات

رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با بیان اینکه هر اقدامی در سازمان منابع طبیعی باید در چارچوب قوانین و مقررات صورت پذیرد، گفت: همه همکاران در سراسر کشور موظف هستند وقوع هرگونه تخلفی را به مبادی نظارتی در سازمان گزارش بدهند حتی اگر این تخلف از سوی نزدیکان و بستگان مدیران عالی سازمان و شخص بنده باشد.  ... “نظر رئیس سازمان منابع طبیعی درباره برخورد با تخلفات”

Continue Reading ←

وزش باد شدید در نیمه جنوبی و غربی تهران/ هوا فردا خنک‌تر می‌شود

اداره کل هواشناسی استان تهران از وزش باد شدیدتا خیلی شدید در نیمه جنوبی و غربی استان و تداوم کاهش نسبی دما تا فردا (۱۴ خرداد) خبر داد.  ... “وزش باد شدید در نیمه جنوبی و غربی تهران/ هوا فردا خنک‌تر می‌شود”

Continue Reading ←

ادامه ثبت تصاویر گوزن زرد ایرانی در پارک ملی دز و خارج از سایت تکثیر

رئیس اداره پارک ملی دز از ادامه ثبت تصاویر زیبای گوزن زرد ایرانی در پارک ملی دز و خارج از سایت تکثیر خبر داد.  ... “ادامه ثبت تصاویر گوزن زرد ایرانی در پارک ملی دز و خارج از سایت تکثیر”

Continue Reading ←

بارندگی‌های شدید در آلمان؛ صدور بالاترین سطح هشدار برای برخی ایالات

بارندگی‌های سیل‌آسا در روزهای اخیر وضعیتی بحرانی در بخش‌هایی از آلمان به وجود آورده است.  ... “بارندگی‌های شدید در آلمان؛ صدور بالاترین سطح هشدار برای برخی ایالات”

Continue Reading ←