رگبار و تندباد لحظه‌ای در تهران/ احتمال آبگرفتگی معابر

اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به وقوع رگبار، رعد و برق وزش، تندباد لحظه‌ای و وقوع گرد و خاک همچنین احتمال آبگرفتگی معابر هشدار داد.  ... “رگبار و تندباد لحظه‌ای در تهران/ احتمال آبگرفتگی معابر”

Continue Reading ←

شهید جمهور توجه جدی به محیط زیست داشت

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور ویژگی برجسته شهید آیت الله رئیسی را شکستن بت اشرافی‌گری دانست و گفت: شهید جمهور منیت و پشت میزنشینی نداشت و همیشه در میدان بود.  ... “شهید جمهور توجه جدی به محیط زیست داشت”

Continue Reading ←

ویدیو/ هیولای دریایی بعد از ۹ سال خود را نشان داد!

مارماهی اقیانوسی به رنگ سبز مایل به زرد از رودخانه ک انزاس، در فاصله ۳۵۰۰ مایلی از محل تولدش یعنی دریای کارائیب، بیرون کشیده شد. این مارماهی آمریکایی که می‌تواند تا پنج فوت رشد کند و وزن آن به ۱۶ پوند برسد، در دوران مدرن به ندرت در آب‌های داخلی دیده می‌شود.  ... “ویدیو/ هیولای دریایی بعد از ۹ سال خود را نشان داد!”

Continue Reading ←

رگبار و رعد و برق در برخی از استان‌های کشور/هفته آینده بارانی می‌شود

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از رشد ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در برخی استان‌های کشور خبر داد.  ... “رگبار و رعد و برق در برخی از استان‌های کشور/هفته آینده بارانی می‌شود”

Continue Reading ←

رگبار و رعد و برق در ارتفاعات/ بعد از ظهر کوهنوردی نکنید

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی با اشاره به وقوع رگبار و رعد و برق در ارتفاعات البرز و زاگرس توصیه کرد: طی ساعات بعدازظهر و غروب از حضور در این مناطق اجتناب شود.  ... “رگبار و رعد و برق در ارتفاعات/ بعد از ظهر کوهنوردی نکنید”

Continue Reading ←