اثربخشی زاگرس را برای کشور حفظ کنیم

رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: از مجموع ۳۰ میلیون هکتار منطقه بزرگ زاگرس، ۶ میلیون هکتار آن جنگل است. هفت رودخانه از ۹ رودخانه کشور در این منطقه جاری است، بنابراین باید اثربخشی زاگرس را در کشور حفظ کنیم.  ... “اثربخشی زاگرس را برای کشور حفظ کنیم”

Continue Reading ←

سلاجقه: طرح طبیعت گردی و گردشگری تالاب شادگان اجرا می‌شود

رئیس سازمان محیط زیست گفت: طرح جامع طبیعت گردی و گردشگری آماده شده و فاز به فاز عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.  ... “سلاجقه: طرح طبیعت گردی و گردشگری تالاب شادگان اجرا می‌شود”

Continue Reading ←

ناسا: ۱۲ ماه گذشته شاهد رکوردهای دمایی بودیم

بر اساس تجزیه و تحلیل ناسا از شرایط اقلیمی که روز گذشته (سه شنبه) منتشر شد، میانگین دمای جهانی برای هر یک از ۱۲ ماه متوالیِ اخیر (از ژوئن ۲۰۲۳ تا مه ۲۰۲۴) به بالاترین حد خود رسید.  ... “ناسا: ۱۲ ماه گذشته شاهد رکوردهای دمایی بودیم”

Continue Reading ←

لزوم انجام زمان‌بندی برای مقابله با پدیده گرد و غبار در سطح کشور

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست با تاکید بر این که جمهوری اسلامی ایران با دیپلماسی محیط‌زیستی فعال دولت سیزدهم توانست دنیا را در مقابله با گرد و غبار بسیج کند، گفت: سازمان حفاظت محیط‌زیست براساس دستاوردهای حاصل‌شده از دو اجلاس منطقه‌ای و بین‌المللی مقابله با گرد و غبار و نشست‌های دوجانبه و چندجانبه مرتبط با آن، همچنان موضوع تشکیل مرکز منطقه‌ای محیط‌ زیست و صندوق منطقه‌ای مقابله با گرد و غبار را دنبال می‌کند.  ... “لزوم انجام زمان‌بندی برای مقابله با پدیده گرد و غبار در سطح کشور”

Continue Reading ←

بارندگی در بیشتر استان‌ها/ وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور 

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از بارش باران در بیشتر استان‌ها و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور خبر داد.  ... “بارندگی در بیشتر استان‌ها/ وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور ”

Continue Reading ←

قهرمانان گمنام خانه ما کدامند؟

گیاهان همیشه قهرمانان گمنام خانه‌های ما هستند، بی‌صدا دی‌اکسید کربن را به اکسیژن تبدیل می‌کنند و هوای محیط ما را در حالی که به زندگی خود ادامه می‌دهیم، تصفیه می‌کنند.  ... “قهرمانان گمنام خانه ما کدامند؟”

Continue Reading ←