ارزش اکولوژیک تالاب‌ها ۱۰ برابر جنگل‌هاست

معاون طرح حفاظت از تالاب‌های ایران ضمن اشاره به وضعیت تالاب‌های ایران ونحوه مدیریت آن‌ها گفت: ارزش اکولوژیک تالاب‌ها ۱۰ برابر جنگل‌هاست.  ... “ارزش اکولوژیک تالاب‌ها ۱۰ برابر جنگل‌هاست”

Continue Reading ←

ضرورت پیگیری فرامنطقه‌ای پدیده گردوغبار در تهران

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با تاکید بر استفاده از ظرفیت حقوقی قانون مدیریت بحران در شیوه نامه مدیریت پدیده گرد و غبار گفت: این پدیده در پایتخت باید به طور فرامنطقه‌ای پیگیری شود.  ... “ضرورت پیگیری فرامنطقه‌ای پدیده گردوغبار در تهران”

Continue Reading ←

اجرای کامل شیوه‌نامه مقابله با پدیده گرد و غبار در تهران در دستورکار

دبیر کارگروه وقوع پدیده گرد و غبار تهران گفت: با توجه به تغییرات اقلیمی و کاهش میزان بارندگی و احتمال وقوع پدیده گرد و غبار در استان تهران، قرارگیری اجرای کامل شیوه نامه در دستور کار اعضای کارگروه تصویب شد.  ... “اجرای کامل شیوه‌نامه مقابله با پدیده گرد و غبار در تهران در دستورکار”

Continue Reading ←

هشدار نارنجی هواشناسی درباره افزایش بارش برف و باران/ از سفر غیرضروری خودداری کنید

سازمان هواشناسی نسبت به تقویت فعالیت سامانه بارشی و بارش باران و برف در نقاط مختلف کشور هشدار داد و خودداری از سفر غیرضروری را توصیه کرد.  ... “هشدار نارنجی هواشناسی درباره افزایش بارش برف و باران/ از سفر غیرضروری خودداری کنید”

Continue Reading ←

محاسبه نیمی از مبلغ کمک افراد به صندوق ملی محیط زیست به عنوان مالیات

مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست گفت: براساس مصوبه هیئت وزیران نیمی از مبلغ کمک افراد به صندوق ملی محیط زیست به عنوان مالیات برای آنان محسوب خواهد شد.  ... “محاسبه نیمی از مبلغ کمک افراد به صندوق ملی محیط زیست به عنوان مالیات”

Continue Reading ←

ویدیو/ امیرکلایه؛ تالابی بین‌المللی با تنوع زیستی بالا

امیرکلایه، تالابی بین‌المللی با وسعت ۱۲۳۰ هکتار و عمق ۲ متر در استان زیبا و دیدنی گیلان است، آب شیرین این تالاب باعث شده تا این چشم‌انداز زیبا در فهرست طبیعی محیط‌های آبی قرار بگیرد و همچنین این منطقه زیستگاهی امن برای گونه‌های مختلف گیاهی و جانوری به‌شمار می‌رود.  ... “ویدیو/ امیرکلایه؛ تالابی بین‌المللی با تنوع زیستی بالا”

Continue Reading ←

بارش برف و باران در تهران از پنجشنبه/ کاهش دما از جمعه

اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش برف و باران در تهران از پنجشنبه تا شنبه هفته بعد (۲۶ تا ۲۸ بهمن‌ماه) و کاهش دما از جمعه (۲۷ بهمن‌ماه) خبر داد.  ... “بارش برف و باران در تهران از پنجشنبه/ کاهش دما از جمعه”

Continue Reading ←