فعالیت ۳۲۰ گروه درمانی و اورژانسی در اصفهان

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به اطلاعیۀ کشوری در پی استقرار هوای گرم و اعلام تعطیلی مراکز و ادارات دولتی و بانک‌های کشور در روز یکشنبه مراکز خدمات امدادی، فوریتی و اورژانسی سطح استان در قالب ۳۲۰ تیم آمادۀ ارائه خدمات مورد نیازند.  ... “فعالیت ۳۲۰ گروه درمانی و اورژانسی در اصفهان”

Continue Reading ←

ساعت ۱۳ تا ۱۸، اوج غلظت آلاینده ازن

سرپرست شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: بر اثر تشدید کم‌سابقه گرما، این روزها گاز ازن به آلاینده اصلی هوای تهران، تبدیل است و موجب شده که طی هفته گذشته هوای پایتخت دو روز برای گروه‌های حساس، ناسالم شود.  ... “ساعت ۱۳ تا ۱۸، اوج غلظت آلاینده ازن”

Continue Reading ←

کاهش دما و افزایش آلاینده‌ها در اصفهان

کارشناس ادارۀ کل هواشناسی استان اصفهان گفت: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (۸ و ۹ مرداد) در بیشتر نقاط اصفهان دمای هوا بین ۲ تا ۳ درجه پایین می‌آید. اما این کاهش دما با افزایش آلاینده‌ها همراه است.  ... “کاهش دما و افزایش آلاینده‌ها در اصفهان”

Continue Reading ←

تداوم هوای گرم در تهران تا فردا/ هشدار نسبت به وزش باد خیلی شدید

اداره کل هواشناسی استان تهران تداوم هوای گرم در استان تا فردا (۷ مرداد) را پیش‌بینی کرد و نسبت به وزش باد شدید گاهی خیلی شدید هشدار داد.  ... “تداوم هوای گرم در تهران تا فردا/ هشدار نسبت به وزش باد خیلی شدید”

Continue Reading ←