رشد ۲۶ درصدی پایش آلودگی هوای واحدهای صنعتی طی سه ماه ابتدای امسال

مدیر کل دفتر پایش فراگیر سازمان حفاظت محیط زیست از رشد ۲۶ درصدی تعداد پایش آلودگی هوای واحدهای صنعتی، معدنی، تولیدی و خدماتی در فصل بهار سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.  ... “رشد ۲۶ درصدی پایش آلودگی هوای واحدهای صنعتی طی سه ماه ابتدای امسال”

Continue Reading ←

رگبار در ۱۷ استان/ افزایش ارتفاع موج در آب‌های جنوب کشور

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق در ۱۷ استان و افزایش ارتفاع موج تا ۱.۵ متر در خلیج فارس و دریای عمان هشدار داد.  ... “رگبار در ۱۷ استان/ افزایش ارتفاع موج در آب‌های جنوب کشور”

Continue Reading ←

رگبار و رعد و برق در ارتفاعات تهران/ پیش‌بینی باد و خاک در جنوب و غرب استان

اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق در ارتفاعات شمال و شمال شرق استان همچنین وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نیمه جنوبی و بخش‌های غربی هشدار داد.  ... “رگبار و رعد و برق در ارتفاعات تهران/ پیش‌بینی باد و خاک در جنوب و غرب استان”

Continue Reading ←

بارندگی شدید و سیل در «تورنتو»ی کانادا

بارندگی بی‌سابقه در تورنتو که محصول ۳ طوفان بزرگ است بخش‌هایی از این شهر را زیر آب برده، منجر به قطعی برق شده و رانندگان را در بزرگراه‌ها سرگردان کرده است.  ... “بارندگی شدید و سیل در «تورنتو»ی کانادا”

Continue Reading ←

سرایت آتش از بخش عراقی «هورالعظیم» به بخش ایرانی/ بررسی حریق سایت «صفیره»

معاون محیط زیست انسانی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان از سرایت آتش از بخش عراقی هورالعظیم به بخش ایرانی در حریق اخیر این تالاب خبر داد.  ... “سرایت آتش از بخش عراقی «هورالعظیم» به بخش ایرانی/ بررسی حریق سایت «صفیره»”

Continue Reading ←

رگبار و رعدوبرق در برخی استان‌ها طی ۵ روز آینده

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی نقاط کشور و ووقوع رگبار و رعدوبرق در برخی استان‌ها خبر داد.  ... “رگبار و رعدوبرق در برخی استان‌ها طی ۵ روز آینده”

Continue Reading ←