حسن وحید به‌عنوان سرپرست سازمان منابع طبیعی منصوب شد

آیین تکریم عباسعلی نوبخت و معارفه حسن وحید به‌عنوان سرپرست سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور برگزار شد.  ... “حسن وحید به‌عنوان سرپرست سازمان منابع طبیعی منصوب شد”

Continue Reading ←

ویدیو/ ارمغان شیرین و طبیعی ارتفاعات گیلان

استان گیلان به دلیل تنوع پوشش گیاهان شهدزا شرایط لازم برای تولید عسل طبیعی را دارد. بسیاری از زنبورداران برای عسل مرغوب با کندوهای خود به مناطق ییلاقی واقع در رودسر، ماسال، سیاهکل و رودبار و دیگر مناطق کوچ می‌کنند تا این محصول دارویی و مقوی را در مناطق خوش آب و هوا تولید کنند.  ... “ویدیو/ ارمغان شیرین و طبیعی ارتفاعات گیلان”

Continue Reading ←

وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در جنوب و غرب تهران

اداره کل هواشناسی استان تهران از وقوع رگبار پراکنده باران در ارتفاعات و وزش باد شدید تا خیلی شدید با احتمال خیزش موقت گرد و خاک در بخش‌های جنوبی و غربی استان خبر داد.  ... “وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در جنوب و غرب تهران”

Continue Reading ←

تجهیز ۵۵۰ نقطه کشور به سامانه هشدار سیل

رئیس سازمان هواشناسی کشور گفت: ۵۵۰ نقطه کشور به سامانه هشدار سیل در فاز نخست تجهیز شده است و در فاز دوم ۳۰۳۰ نقطه دیگر کشور به این سامانه مجهز می‌شود.  ... “تجهیز ۵۵۰ نقطه کشور به سامانه هشدار سیل”

Continue Reading ←

جهان در ۱۲ ماه اخیر ۱.۵ درجه سانتیگراد گرم‌تر از میانگین دوره پیشاصنعتی بود

داده‌های جدید نشان می‌دهد جهان در ۱۲ ماه متوالیِ اخیر دمای ۱.۵ درجه سانتیگراد بیشتر از میانگین دمای قبل از عصر سوخت‌های فسیلی را تجربه کرده است.  ... “جهان در ۱۲ ماه اخیر ۱.۵ درجه سانتیگراد گرم‌تر از میانگین دوره پیشاصنعتی بود”

Continue Reading ←

وقوع آتش‌سوزی‌ بسیار گسترده در پارک ملی کرخه/ مهار آتش پس از ۱۶ ساعت

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان از وقوع آتش‌سوزی بسیار گسترده در پارک ملی کرخه خبر داد.  ... “وقوع آتش‌سوزی‌ بسیار گسترده در پارک ملی کرخه/ مهار آتش پس از ۱۶ ساعت”

Continue Reading ←